آموزش دانش آموزان متوقف نمی گردد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران/زنجان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: علی رغم تعطیلی مدارس، آموزش به وسیله شبکه تلویزیونی و فضای مجازی در حال اجرا است.

آموزش دانش آموزان متوقف نمی گردد

داوود بهرامی در گفت وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه آموزش توقف پذیر نیست، اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده و تعطیلی مدارس، به دنبال آن هستیم که جریان آموزش با برنامه ریزی متوقف نگردد که در این راستا کمیته آموزش مکمل به صورت روزانه در استان برگزار و برنامه آموزش روزهای آینده تدوین و گزارش اقدامات انجام شده، ارائه می گردد.

این مسئول ادامه داد: در سطح متوسطه و رشته های نظری، تمهیداتی در راستای حضور دبیران در اداره کل و آموزش و تدریس دروس به صورت تصویری برای دانش آموزان مطرح شده است. همچنین نیازسنجی دروسی که علاوه بر فراوری محتوایی، نیازمند آموزش الکترونیکی و فیلم آموزشی است نیز در حال انجام است.

وی با بیان اینکه بانک اطلاعات سئوالات امتحانی برای آشنایی دانش آموزان با محتوا و عناوین سئوالات آموزشی تدوین شده است، اضافه کرد: همه محتواهای فراوری شده در پرتال اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان و در پیغام رسان ایتا در کانال دانش در دسترس دانش آموزان واقع شده است.

بهرامی با اشاره به آموزش های ارائه شده توسط شبکه های تلویزیونی، توضیح داد: علاوه بر آموزش های ارائه شده توسط شبکه آموزش از 17 اسفند نیز شبکه چهار، ارائه آموزش به دانش آموزان را آغاز نموده است و پیش بینی شده که این آموزش ها تا خاتمه سال تحصیلی ادامه پیدا کند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان، از شکل گیری آموزش آنلاین، آفلاین و تعاملی در بعضی مدارس استان با موضوع مدیران و معلمان اطلاع داد و یادآور شد: استفاده از ظرفیت روزهای پنج شنبه و ساعات هشتم در برنامه هفتگی مدارس، راهکارهای عملیاتی برای جبران عقب ماندگی دروس بعد از عادی شدن شرایط و آغاز به کار آموزشی مدارس است که با استفاده از ظرفیت انجمن اولیا و مربیان مدارس با راهبری مدیران مدارس در اجرای برنامه های آموزشی مکمل، می توان همکاری و مشارکت لازم را در این زمینه در سطح مدارس تقویت کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 346

به "آموزش دانش آموزان متوقف نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش دانش آموزان متوقف نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید