آموزش ارسال پیامک تکی و انبوه تبلیغاتی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تبلیغات به روش جدید نسبت به روش های تبلیغاتی سنتی مثل بیلبورد، تلویزیون های شهری، پخش تراکت و... علاوه بر اینکه با هزینه های مناسب تری قابل اجراست، زودبازده و قابل ارزیابی نیز می باشد.

آموزش ارسال پیامک تکی و انبوه تبلیغاتی

به گزارش گروه بازرگانی خبرنگاران، زمانیکه قصد راه اندازی کسب و کاری را داریم یا فکر رونق و توسعه کسب و کار خود هستیم، اولین چیزی که به ذهنمان می رسد، این است که:

چطور می توانیم مشتری جذب کنیم؟ یا چطور می توانیم خدمات و کالاهای خودمان رو بطور گسترده معرفی کنیم؟ و...

بعد از فکر کردن به هزار راه، به این نتیجه می رسیم که این کار فقط با تبلیغات انجام پذیر است و از طرفی می دانیم که هزینه تبلیغات، بالاست و حتی ممکن است تبلیغات ما دیده نگردد، بنابراین باید دنبال راه های موثری باشیم تا با صرف هزینه کم، به سرعت نتیجه تبلیغات را نیز ببینیم. حالا با تحقیق و شناخت انواع روش های بازاریابی، می دانیم که استفاده از روش های تبلیغاتی نوین به نظر راه کار مناسبی است. اما چرا؟! و کدام راه مناسب تر است؟

تبلیغات به روش جدید نسبت به روش های تبلیغاتی سنتی مثل بیلبورد، تلویزیون های شهری، پخش تراکت و... علاوه بر اینکه با هزینه های مناسب تری قابل اجراست، زودبازده و قابل ارزیابی نیز می باشد.

و اما یکی از روش های بسیار ساده و موثر تبلیغات، ارسال پیغامک به وسیله پنل پیغامکی است. این روش در تمام جهان مورد استفاده کسب و کارها در سطح خرد و کلان است و برای جلب مشتری و ارائه خدمات، کاربرد دارد و به لحاظ تاثیرگذاری، خود را اثبات نموده است.

در ادامه، با بازاریابی پیغامکی که با خرید و راه اندازی پنل پیغامکی، انجام می گردد و همچنین با مزایای استفاده از این روش به صرفه و زودبازده، آشنا خواهیم شد.

مزایای تبلیغات پیغامکی

این روزها با مراجعه و آنالیز وبسایت های معروف، متوجه می شویم که تمام کسب و کارها، به وسیله بازاریابی نوین و تجارت الکترونیک، ثروت و شهرت خود را کسب نموده اند. و حالا شما هم با آرزوی توسعه کسب و کار خود، به دنبال راه های تبلیغاتی نوین هستید، راهی که معرفی برند و خدمات شما را به درستی انجام دهد.

در این راستا پیشنهاد ما به شما علی الخصوص اگر به دنبال ارتباط تعاملی با مشتریانتان هستید، استفاده از پنل ارسال اس ام اس یا همان پنل پیغامکی و ارسال پیغامک تکی و انبوه است. شما با خرید یک پنل پیغامکی، می توانید در کمتر از چند دقیقه به هزاران نفر پیغامک ارسال کنید. تبلیغات به وسیله پنل های اس ام اس، مزایای بسیار زیادی دارد، که به مهترین آنها اشاره می کنیم :

1. امکان ارسال پیغامک انبوه، بدون اختلال در شبکه

2. امکان انتخاب بازار هدف و ارسال پیغامک هدفمند

شاید خدمات و محصولات کسب و کار شما مناسب قشری خاص، رده های سنی گوناگون، مناطق، شهر، استان و... خاص باشد، در اینصورت از امکان تفکیک و طبقه بندی پیغامک ها در پنل پیغامکی، می توانید بهره ببرید.

همچنین با استفاده از بانک شمارههای موجود در پنل، به راحتی می توانید به شماره کسانی که باید تبلیغات شما رو ببینند و به خدمات شما دسترسی داشته باشند، پیغامک ارسال کنید.

3. تبلیغات کارآمد و زودبازده

آمارها نشان می دهد که 98 درصد پیغامک های ارسالی، حتما توسط افراد آنالیز و دیده می شوند و تمام متخصصین تبلیغات و بازاریابی معتقدند که هر نوع روش تبلیغاتی وابسته به گوشی همراه، بسیار موثرتر از سایر روش ها، عمل می نماید.

4. کم هزینه و مقرون به صرفه

تبلیغات و بازاریابی پیغامکی، با توجه به زودبازده بودن و تاثیرگذاری بالای آن، مقرون به صرفه می باشد، چراکه تعرفه خرید پنل اس ام اس نسبت به نرخ بازگشت سرمایه در تبلیغات پیغامکی، بسیار ناچیز است.

5. سرعت بالای ارسال پیغامک انبوه

در روش های تبلیغات سنتی مثل نمایش تبلیغات روی بیلبوردهای شهری، فقط افراد خاصی که از آن منطقه عبور می کنند، امکان دیدن تبلیغات را دارند. این مسئله روی دیده شدن تبلیغات و سرعت انتقال پیغام تبلیغاتی، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

اما با ارسال پیغامک انبوه به وسیله پنل پیغامکی، در کوتاه ترین زمان ممکن هزاران نفر را از محصولات و خدمات خود مطلع خواهید ساخت.

6. جلب اعتماد در مشتریان

پنل های پیغامکی، علاوه بر امکان ارسال اس ام اس به صورت انبوه، امکان دریافت پیغامک را نیز دارند، بنابراین مشتریان می توانند با ارتباطی تعاملی و دوسویه در اموری همانند پیگیری خرید، دریافت خدمات پس از فروش، شکایات و نقدها و... به کسب و کارها، اعتماد کنند.

7. مطرح نمودن نام تجاری و برند ینگ

یکی از دغدغه های مهم تمام صاحبین کسب و کارها که تحت عنوان و نامی خاص به ارائه خدمات و فراوری محصول می پردازند، مطرح نمودن نام تجاری و برندشان در ذهن مشتریان است.

متخصصین دیجیتال مارکتینگ نیز اعتقاد دارند، چنانچه نام برند یا محصولات هر کسب وکاری در ذهن افراد و مشتریان حک گردد، همواره در اولویت اول خرید یا استفاده از خدمات برای مشتریان، قرار خواهد گرفت. بنابراین با خرید پنل اس ام اس می توانید :

  • سالگرد ازدواج و تولد مشتریانتان رو تبریک بگویید
  • کالاهای جدید خود را معرفی کنید
  • تغییر آدرس یا شعب خود را اطلاع رسانی نمایید
  • حراج آخر فصل و تخفیفات رو در کمترین زمان ممکن اعلام کنید
  • و ...

ادامه این داستان سبب خواهد شد، برند شما در ذهن مشتریان حک شده و هر روز بر تعداد مشتریانی کهخواستار خدمات و کالای شما باشند، افزوده گردد.

8. محیط کاربری ساده

با خرید پنل اس ام اس از شرکت ملی پیغامک که ارائه دهنده انواع خدمات سامانه های پیغامکی است، خواهید دید که کار با پنل و مدیریت آن، بسیار ساده است، بطوری که بدون داشتن هیچ دانش تخصصی می توانید از این پنل، بهره ببرید و حتی از افزونه ورود با شماره موبایل وردپرس نیز بهره ببرید.

9. امکان ارسال پیغامک صوتی

با خرید پنل اس ام اس ملی پیغامک ، علاوه بر ارسال پیغامک متنی، می توانید از امکان تبدیل متن به صوت و ارسال پیغامک صوتی نیز استفاده نمایید.

10. وب سرویس ارسال پیغامک

یکی از بزرگترین امکانات پنل اس ام اس، قابلیت وب سرویس پیغامکی است. وب سرویس ملی پیغامک به کاربران این امکان را می دهد تا وب سایت یا نرم افزار خود را با استفاده از چند خط کدنویسی به سامانۀ ملی پیغامک متصل نموده و در زمان های مورد نظر، اقدام به ارسال، دریافت و مدیریت پیغامک های خود کنند.

همچنین افزونه ارسال پیغام به کاربران وردپرس در سامانه ملی پیغامک، یکی از دغدغه های کاربران وردپرس برای ارسال پیغامک را به طور کل از میان برداشته است.

آموزش ارسال پیغامک انبوه

برای ارسال پیغامک بصورت انبوه، ابتدا باید یک پنل اس ام اس یا پنل پیغامکی خریداری و راه اندازی نمایید. برای این کار طبق مراحل زیر، گام بردارید:

1. مراجعه به وب سایت ملی پیغامک به آدرس www.melipayamak.com

2. ورود به قسمت تعرفه ها

با ورود به قسمت تعرفه ها انواع پنلهای ارسال پیغامک و امکانات آنها را در نام های پایه، مالی، شرکتی و تجاری، مشاهده خواهید کرد.

3. ثبت نام

بعد از آنالیز پنل اس ام اس متناسب با کسب و کار خود باید به قسمت ثبت نام رفته و اطلاعات اولیه مثل نام، نام خانوادگی و تلفن همراه خود را وارد و ثبت نام خود را تکمیل نمایید.

بعد از انجام فرآیند ثبت نام، پیغامک تایید ثبت نام از طرف ملی پیغامک برای شما ارسال خواهد شد.

4. ورود به صفحه پرداخت آنلاین

بعد از ثبت نام، شما بصورت اتوماتیک به صفحه پرداخت آنلاین، وارد می شوید. در این صفحه از امکانات پنل انتخابی خود مثل تعداد پیغامک های هدیه، هزینه هر پیغامک، تعداد خطوط و اپراتور مورد نظر و ... مطلع خواهید شد.

5. به محض پرداخت آنلاین، تیم پشتیبانی ملی پیغامک با شما تماس می گیرند تا قدم به قدم شما را برای راه اندازی و استفاده از پنل پیغامکی، هدایت کنند.

مزایای خرید پنل اس ام اس از ملی پیغامک

  1. پشتیبانی و خدمات 24 ساعته
  2. ضمانت بازگشت وجه پس از 30 روز در صورت عدم رضایت از خدمات
  3. استفاده از بانک اطلاعات به روز
  4. بازگشت هزینه پیغامک های ارسال نشده
  5. محاسبه مالیات بر ارزش افزوده روی قیمت هر بسته

سخن آخر اینکه...

بازاریابی و تبلیغات یکی از اصلی ترین عوامل موفقیت هر کسب و کاری است، چراکه بدون تبلیغات، هیچ بیزنسی شناخته نمی گردد و در نتیجه توسعه نخواهد یافت.

همچنین با توجه به رقابت شدید کسب و کارها، دیگر روش های سنتی تبلیغات و بازاریابی جوابگو نیست و تمام کسب و کارها احتیاج دارند تا خود را به ابزار تبلیغاتی نوین، مجهز کنند.

از روش های نوین و موثر تبلیغات، می توان به بازاریابی پیغامکی به وسیله پنل های اس ام اس نام برد که به دلیل مزایای زیاد و تعرفه های مناسبی که دارد، مورد استقبال بیشتر کسب و کارها قرار گرفته است.

در این میان، ملی پیغامک ارائه دهنده سامانه ارسال پیغامک، با در نظر دریافت امکانات منحصر به فرد برای پنل های خود به همراه خدمات پس از فروش خود، رشد و توسعه کسب و کار شما را در سریع ترین زمان ممکن، تضمین خواهد نمود.

پس همین حالا با مراجعه به وبسایت ملی پیغامک به آدرس www.melipayamak.com و یا تماس با شماره 63404-021 داخلی 1، از خدمات حرفه ای این شرکت، بهره مند شوید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 529

به "آموزش ارسال پیامک تکی و انبوه تبلیغاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش ارسال پیامک تکی و انبوه تبلیغاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید