آزادکار آمریکایی پس از تعویق المپیک قید کشتی را زد!

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش خبرنگاران ، فرانک مولینارو آزادکار وزن 65 تیم کشتی آمریکا، پس از تعویق المپیک 2020 توکیو، قید کشتی دریافت را زد. مولینارو که در بازیهای المپیک 2016 برزیل به عنوان پنجم رسیده بود، در این مورد گفت: قرار بود در رقابت های انتخابی المپیک که قرار بود این هفته در کشور آمریکا برگزار گردد، حضور یابم و شانس خود را برای شرکت در المپیک 2020 توکیو امتحان کنم.

آزادکار آمریکایی پس از تعویق المپیک قید کشتی را زد!

این کشتی گیر 31 ساله ادامه داد: همه چیز با قرنطینه و سپس تعویق المپیک رخ داد و وقتی فهمیدم که المپیک تا یکسال دیگر برگزار نمی گردد، به این نتیجه رسیدم با زمانبندی که برای زندگی خود دارم نمی توانم دیگر ادامه دهم. خصوصا اینکه کشتی آمریکا در این وزن نیز سهمیه المپیک را ندارد.

مولینارو گفت: مهمترین چیز برای من زمان است و صادقانه باید بگویم هرگز نمی دانستم چه زمانی دست از کشتی دریافت بر می دارم. اما در حال حاضر رفتن از دنیای قهرمانی معقول تر از ادامه دادن است.

وی در خصوص تجربه حضورش در المپیک قبلی گفت: وقتی برای اولین ملاقات خود را گرم می کردم واقعا برای من حضور در این مسابقات خارج از واقعیت بود و گفتم خاتمه به جایی رسیدم که می خواهم با بهترین نفرات دنیا کشتی بگیرم. به این باور رسیدم می توانم همه را شکست دهم، چراکه برای رسیدن به این موقعیت حدود 20 سال تمرین نموده بودم و ناکامی و موفقیت را آموختم. تجربه شگفت انگیزی بود و امیدوارم بتوانم از چیزهای زیادی که یاد گرفتم برای مربیگری و پیشرفت شغلی ام استفاده کنم.

مولینارو در المپیک 2016 برزیل در ملاقات رده بندی با قبول شکست مقابل فرانک چامیزو ایتالیایی پنجم شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 421

به "آزادکار آمریکایی پس از تعویق المپیک قید کشتی را زد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادکار آمریکایی پس از تعویق المپیک قید کشتی را زد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید