گوشی جدیدی که تنها در 15 دقیقه کاملا شارژ می گردد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، گفته می گردد گوشی هوشمند نو مخصوص بازی شرکت ویوو (Vivo) که از ماه اوت در چین عرضه خواهد شد، مجهز به یک شارژر 120 واتی است که شارژ شدن کامل گوشی را تنها در 15 دقیقه ممکن می نماید.

گوشی جدیدی که تنها در 15 دقیقه کاملا شارژ می گردد

به گزارش ایسنا و به نقل از انگجت، چندی است که شرکت چینی سازنده گوشی های هوشمند موسوم به ویوو (Vivo) در سری گوشی های مخصوص بازی خود ملقب به iQOO در پی توسعه مرز های فناوری و ابداعات خلاقانه است و اکنون به نظر می رسد این شرکت از نوآوری نو و قابل توجهی در دستگاه بعدی خود پرده برمی دارد.

یک ویدئو از نام تجاری iQOO در بستر Weibo دستگاه نوی را در حال استفاده از شارژر سیمی فوق سریع 120 واتی نشان می دهد که این شرکت آن را در ماه ژوئن گذشته معرفی نموده بود. از این ویدئو به نظر می رسد که شارژر فوق سریع 120 واتی می تواند یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی را در 15 دقیقه به طور کامل شارژ کند و تنها در پنج دقیقه می تواند شارژ گوشی را به 50 درصد برساند.

اگر اخیراً تلفنی را شارژ نموده باشید، می دانید که فناوری شارژ این گوشی حتی استاندارد های فعلی شارژ سریع را هم درنوردیده است.

با توجه به اینکه عمر باتری تا حد زیادی محدود به مقدار فیزیکی آن است، بسیاری از شرکت ها در صدد این هستند که کاری نمایند تا بدون افزایش مقدار باتری و گوشی، کاربران بتوانند گوشی های خود را در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن شارژ نمایند.

اکنون فناوری شارژ فوق سریع Vivo مزیت قابل توجهی را فراهم نموده است، اگرچه هنوز باید منتظر بود تا این گوشی به بازار عرضه گردد و کارکرد این فناوری را از نزدیک ارزیابی کنیم و ببینیم چقدر خوب کار می نماید.

انتظار می رود اولین گوشی Vivo مجهز به این فناوری در ماه اوت به بازار عرضه گردد، بنابراین امیدواریم نیازی به صبر طولانی برای تماشا آن در عمل نداشته باشیم.

ویوو تنها سازنده گوشی های هوشمند چینی نیست که در حال کار بر روی شارژ فوق سریع است. شرکت اوپو (Oppo) نیز امروز اعلام نموده است که در حال کار بر روی فناوری شارژ فوق سریع 125 واتی است و آن را در تاریخ 15 ژوئیه معرفی خواهد نمود. البته این موضوع تعجب آور نیست، چرا که هر دو شرکت Oppo و Vivo متعلق به شرکت BBK Electronics چین هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1365

به "گوشی جدیدی که تنها در 15 دقیقه کاملا شارژ می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی جدیدی که تنها در 15 دقیقه کاملا شارژ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید