مقاله: آشنایی با انواع عایق صوتی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، استفاده از عایق صوتی به منظور ایزوله کردن دیوارهای ساختمان ها نه تنها سبب ایجاد محیطی آرام در برابر خیابان های شلوغ و همسایه های پر سر و صدا می شود، بلکه سیستمی بسیار حرفه ای برای عایق کردن استودیوها و اتاق های ضبط صدا هم محسوب می شود.

مقاله: آشنایی با انواع عایق صوتی

برای این که سقف شما به خوبی عایق شود باید از متریالی استفاده نمایید که چگالی بالایی داشته باشد و وزن سقف را افزایش دهد. یک عایق صوتی مناسب سقف، عایقی است که انرژی صوتی و ارتعاشات را در سقف خانه بهبود می بخشد و از انتقال صدا از این طریق جلوگیری بعمل می آورد.

عایق صوتی کف دارای انواع مختلف و متریال های گوناگون می باشد که به صورت لایه ای یا ریزشی مورد استفاده قرار می گیرد و باعث عدم انتقال صدا می شود. از عایق کاری صوتی برای کف آپارتمان ها، سطوح بیرونی یا سطوح داخلی ساختمان هایی که صدا را به اندازه زیادی تولید می کنند یا انعکاس می دهند، استفاده می شود.

پس از پاسخ گویی به این سوالات، می توانید انواع محصولات عایق صدا را بررسی نمایید و هرکدام که مطابق با شرایط شما هستند را به منظور ایزوله سازی سقف مورد استفاده قرار دهید.

برای ممانعت از ورود صدا به ساختمان، دیوارهای سازه را باید با مصالحی پوشش داد که ضریب صدای بالایی داشته باشند. فوم ایکس پی اس (XPS) جزء مصالح چند منظوره محسوب میشود که نقش عایق حرارتی، رطوبتی و صوتی را در ساختمان ایفا میکند. این فوم ساخته شده از پلی استایرین اکسترود شده دارای سلول های بسته میباشد و از استحکام بالایی برخوردار است.

منبع مقاله: آشنایی با انواع عایق صوتی

انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1341

به "مقاله: آشنایی با انواع عایق صوتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با انواع عایق صوتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید