مشاور اردوغان: واقعه کربلا بزرگتر از آن است که در یک زمان و مکان خاص گنجانده شود

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه نوشت: تلاش آنها(شهدای کربلا) در راه خدا برای حق و عدالت بزرگتر از آن است که در یک زمان و مکان محصور شود.

مشاور اردوغان: واقعه کربلا بزرگتر از آن است که در یک زمان و مکان خاص گنجانده شود

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ابراهیم کالین سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه و مشاور اردوغان در پیامی توییتری با اشاره به حادثه کربلا و قیام امام حسین(ع) نوشت: تلاش آنها(شهدای کربلا) در راه خدا برای حق و عدالت بزرگتر از آن است که در یک زمان و مکان محصور شود. یاد حضرت امام حسین(ع) و شهدای کربلا را گرامی میداریم.

روز گذشته نیز علی ارباش رئیس سازمان امور دینی ترکیه طی بیانیه ای در رابطه با واقعه کربلا عنوان کرده بود: این یک حادثه دردناک و تلخ است که از گذشته تا به امروز قلب های مومنان جهان صرف نظر از نژاد، مذهب و رنگ را به درد آورده است.

وی با اشاره به اینکه دهمین روز از ماه محرم، زمانی برای یادآوری زندگی و پیام های مهمی از تاریخ انبیا در حافظه فرهنگی جوامع مسلمان است، گفته بود: امیدوارم واقعه عاشورا به وحدت و همبستگی جهان اسلام منجر شود. روز عاشورا شاهد وقایع مهم بسیاری در تاریخ بشریت بوده و کربلا یکی از غم انگیزترین وقایع تاریخ اسلام است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 664

به "مشاور اردوغان: واقعه کربلا بزرگتر از آن است که در یک زمان و مکان خاص گنجانده شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور اردوغان: واقعه کربلا بزرگتر از آن است که در یک زمان و مکان خاص گنجانده شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید