ضروت تکریم ارباب رجوع در ادارات

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، فرماندار شهرستان کره در بازدید سرزد از بعضی ادارات خواهان پاسخگویی به مسائل و تکریم ارباب رجوع شد.

ضروت تکریم ارباب رجوع در ادارات

محسن ستاری فر فرماندار شهرستان کرخه با اشاره به شرایط نامناسب حضور نیرو ها در بعضی ادارات، خواهان خدمات رسانی کامل و تکریم ارباب رجوع به عنوان اولویت کاری و مطالبه شهروندان شد.

ستاری فر می گوید: علاوه بر حضور نیرو ها بر ضرورت آماده به کار بودن همه تجهیزات و ماشین آلات دستگاه های خدمات رسان به ویژه آتش نشانی بصورت تمام وقت تاکید نمود.

فرماندار کرخه در جریان این بازدید ها بعلاوه با مراجعین ادارات ملاقات و پیگیر مسائل و مطالبات آن ها شد.

ستاری فر رضایت مردم را مهم ترین شاخص فعالیت در دستگاه ها و ادارات دانست.

نظم و انضباط کاری، نظافت و نماسازی و ارتباط مستمر با سایر ادارات و دستگاه های شهرستان در جهت تسریع برطرف مسائل مردم از دیگر مواردی بود که در این بازدید فرماندار شهرستان با مدیران و کارکنان ادارات مطرح گشت.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آبان 1401 بروزرسانی: 23 آبان 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1643

به "ضروت تکریم ارباب رجوع در ادارات" امتیاز دهید

1 کاربر به "ضروت تکریم ارباب رجوع در ادارات" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضروت تکریم ارباب رجوع در ادارات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید