دمای هوای اصفهان به 40 درجه سانتیگراد می رسد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران/اصفهان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از کاهش 2 تا 4 درجه سانتیگراد دمای هوای اصفهان طی امروز و فردا اطلاع داد و گفت: دمای هوای اصفهان با اوج گیری دوباره تا روز آدینه به 40 درجه سانتیگراد می رسد.

دمای هوای اصفهان به 40 درجه سانتیگراد می رسد

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: آنالیز نقشه های هواشناسی بیانگر جوی نسبتا ناپایدار طی امروز در سطح استان است. براین اساس در بیشتر منطقه ها استان، آسمان صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد نسبتا شدید و در منطقه ها شرقی و تا حدی مرکزی استان گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک محلی پیش بینی می گردد.

وی با بیان اینکه از فردا تا اواخر هفته هفته جاری جو نسبتا پایداری برای بیشتر منطقه ها استان پیش بینی می گردد، گفت: دمای هوا طی 24 ساعت آینده در بیشتر منطقه ها استان بین 2 تا 4 درجه سانتیگراد کاهش پیدا می نماید.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه حداکثر دمای هوای امروز اصفهان به 37 درجه سانتگیراد می رسد، اضافه کرد: کمینه فردا صبح 22 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد. طی این مدت گرم ترین نقطه استان چوپانان با 42 درجه سانتیگراد و سردترین نقطه بوئین و میاندشت با 7 درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه طی امروز و فردا دمای هوای اصفهان کمی خنک می گردد، اعلام نمود: دمای هوای اصفهان سپس فرایند صعودی گرفته و تا روز آدینه این هفته دوباره به 40 درجه سانتیگراد می رسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1213

به "دمای هوای اصفهان به 40 درجه سانتیگراد می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمای هوای اصفهان به 40 درجه سانتیگراد می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید