دانشجویان ارشد و دکتری سنواتی دانشگاه کاشان امکان حضور در دانشگاه دارند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران/اصفهان روابط عمومی دانشگاه کاشان در اطلاعیه ای در مورد دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری سنواتی این دانشگاه، از امکان حضور این دانشجویان در دانشگاه با رعایت پروتکل های بهداشتی و کسب هماهنگی با اساتید اطلاع داد.

دانشجویان ارشد و دکتری سنواتی دانشگاه کاشان امکان حضور در دانشگاه دارند

بر اساس اطلاعیه شماره 19 ستاد مدیریت بحران دانشگاه کاشان و بنابر مصوبه جلسه شماره 19 کمیته هماهنگی مدیریت بحران دانشگاه کاشان، دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری جاری سنواتی دارای انتخاب واحد که مرخصی نگرفته و حذف نیمسال نکرده اند، می توانند با هماهنگی اساتید در آزمایشگاه ها حضور یابند و فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی خود را انجام دهند.

دانشجویان ارشد 96 و ماقبل و دکتری 94 و ماقبل سنواتی محسوب می شوند. این دانشجویان برای حضور در دانشگاه، امکان استفاده از خوابگاه و تغذیه ندارند. همچنین دانشجویان فوق می توانند تا ساعت 19 در آزمایشگاه ها حضور داشته باشند. روزهای تعطیل نیز امکان حضور دانشجویان در آزمایشگاه ها امکانپذیر است و حضور دانشجویان به وسیله درخواست دانشجو در پورتال و تایید استاد راهنما و بهداشت و درمان دانشگاه انجام خواهد شد..

براساس اطلاعیه مصوبه های سومین جلسه شورای آموزشی دانشگاه کاشان نیز با پیشنهاد أخذ آزمون مجدد از دانشجویان غائب امتحانی درس یا دروس نیمسال تحصیلی 98 موافقت شد. در صورت أخذ آزمون مجدد، مدرس موظف به ارائه گزارش مکتوب در مورد تعداد دانشجو، نحوه، تاریخ و ساعت برگزاری آزمون به مدیر گروه، معاون آموزشی دانشکده و مدیر امور آموزشی است تا به عنوان سند، در آموزش کل بایگانی گردد.

همچنین با پیشنهاد حذف سیستمی نمره مردودی دروسی که دانشجو در نیمسال دوم تحصیلی 98 نمره قبولی در آن کسب نکرده، موافقت شد. ضمناً استفاده از این تسهیلات، صرفاً ویژه نیمسال یادشده است و شامل نیمسال­ های قبلی یا بعدی نمی ­گردد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی دانشگاه کاشان، در اطلاعیه جدید این دانشگاه آمده است که با پیشنهاد گروه علوم ورزشی مبنی بر ارائه دو درس تربیت بدنی و ورزش 1 مقطع کارشناسی به صورت تئوری و غیر حضوری و تشکیل­ کلاس­ های مربوط به آن دو درس به صورت فشرده (دو جلسه در هفته) موافقت شد. ضمناً مقرر شد امتحان درس تربیت بدنی، ساعت 8 صبح و امتحان درس ورزش 1 ساعت 10 صبح روز پنج شنبه 19/ 4/ 99 برابر با آخرین روز امتحانی تقویم جدید برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 521

به "دانشجویان ارشد و دکتری سنواتی دانشگاه کاشان امکان حضور در دانشگاه دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان ارشد و دکتری سنواتی دانشگاه کاشان امکان حضور در دانشگاه دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید