تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد کاراته کا های ایران

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، ستارگان در حال رشد کاراته و نام های جدید این ورزش برندگان بزرگ کاراته سری آ. ساتژنیتگو 2020 بودند. افتتاحیه این فصل رقابت ها روز یکشنبه با نتایج غافلگیرکننده به خاتمه رسید.

تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد کاراته کا های ایران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت فدراسیون کاراته، رزیتا علیپور درهای جدیدی در سانتیاگو باز کرد. کاراته کا ایران که در رنکینگ دنیای(WKF) مقام پنجم را دارد، جووانا پرکوویچ قهرمان دنیا از صربستان را در فینال کومیته وزن 61- کیلوگرم شگفت زده کرد.

علیپوردر فینال برابر حریف به تساوی 3-3 رسید و اولین طلای این فصل را برای تیم قدرت ایران کسب کرد. هیئت ایرانی سه مدال طلا دیگر را به خانه برد. حمیده عباسعلی پس از پیروزی در این دوره از مسابقات پس از نتیجه (0-0) در فینال وزن 68+ کیلوگرم در هانتی هانگی کائو چینی را شکست داد. بهمن عسگری، قهرمان دنیا در فینال 75- کیلوگرم 5-1 برونو تکسیرا از برزیل را برد.

علاقه مندان وزن 84- کیلوگرم نیز دچار ناراحتی شدند! برنده بزرگ اوگور آکتاش دید که چگونه ذبیح الله پورشیب ایران پس از هر امتیاز حریف ترکیه ای و نفر اول رنکینگ به بازی برگشت. پورشیب مدعی طلا را با نتیجه 3 بر 3 شکست داد و پیروزی را به دست آورد.

آخرین مدال طلای ایران توسط سجاد گنج زاده گرفته شد. گنج زاده از ایران که قهرمان جدید و بزرگ است، آخرین فینال مقابل جاناتان هورنه از آلمان را در وزن 84+ کیلوگرم را برگزار کرد و با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 191

به "تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد کاراته کا های ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید فدراسیون جهانی از عملکرد کاراته کا های ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید