برنامه دوست یابی فیس بوک در مکزیک و آرژانتین فعال می گردد (تور مکزیک ارزان)

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به زودی فیس بوک سرویس جدیدی را در فیس بوک فعال می نماید که به کاربران اجازه می دهد در صورت دلخواه از برنامه های دوست یابی استفاده نمایند.

برنامه دوست یابی فیس بوک در مکزیک و آرژانتین فعال می گردد (تور مکزیک ارزان)

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور مکزیک ارزان هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور مکزیک از مکزیکوسیتی و کانکون دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سرویس های دوستیابی فیس بوک در حال توسعه است و به زودی ویژگی های تازهی به دست خواهد آورد.

کاربران فیس بوک می توانند از این سرویس های دوستیابی در شبکه های اجتماعی برای اتصال به مردم در کشورهای بیشتری استفاده نمایند.فیس بوک اعلام نمود که مکزیک و آرژانتین را به لیست کشورهایی که سرویس مذکور به آنان ارائه شده اضافه نموده است. خدمات دوستیابی در ماه سپتامبر برای کاربرانی در کلمبیا، کانادا و تایلند راه اندازی شد.

این غول شبکه های اجتماعی پیش نمایش بعضی از ویژگی های تازه برای کاربران را نیز طراحی نموده است که به افزایش ایمنی کاربران یاری می نماید . ویژگی اشتراک گذاری موقعیت مکانی زنده نیز به کاربران اجازه می دهد برنامه ها و محل زندگی خود را با دوستان یا اعضای خانواده خود در فیس بوک به وسیله مسنجر به اشتراک بگذارند.

یکی دیگر از قابلیت های پیشنهادی این است که ایجاد یک نمایه دوستیابی در فیس بوک آسان تر باشد. برای مثال با تشکیل پروفایل، سیستم به طور اتوماتیک اقدام به ایجاد عکس ها و اطلاعات از یک حساب کاربری فیس بوک اقدام می نماید. با یاری این سیستم، تمام اطلاعات موجود در مشخصات تازه می تواند قبل از ایجاد، ویرایش و حذف گردد.

اینخدمات رایگان، به وسیله فیس بوک در ماه مه گذشته و در جریان کنفرانس توسعه F8 منتشر شد. این خدمات با رقبای فیس بوک مثل تیندر و بامبل فرق دارد. البته جای نگرانی نیست و افرادی که مایل باشند می توانند این گزینه را فعال نمایند. درواقع در استفاده از این سرویس هیچ اجباری وجود ندارد. فیس بوک اعلام نموده است هدف از خدمات این است که به کاربران یاری کند ارتباطات پایدار تری داشته باشند.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 آذر 1401 بروزرسانی: 28 آذر 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1656

به "برنامه دوست یابی فیس بوک در مکزیک و آرژانتین فعال می گردد (تور مکزیک ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه دوست یابی فیس بوک در مکزیک و آرژانتین فعال می گردد (تور مکزیک ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید