بازگشت کاپیتان به تمرینات پرسپولیس

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، امروز در استادیوم شهید کاظمی به تمرین پرداخت.

بازگشت کاپیتان به تمرینات پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بازیکنان پرسپولیس تمرین امروز را از ساعت 11 و 30 دقیقه و پس از یک روز استراحت زیر نظر کادر فنی شروع کردند.

بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حاضر شدند و به مدت 30 دقیقه به گرم کردن و زدن وزنه مشغول شدند. سپس وارد زمین چمن شده و در قالب سه گروه به بازی آقا وسط پرداختند.

تمرینات ترکیبی ارسال از جناحین و شوت به سمت دروازه در دستور کار نهاده شد و در آخرین قسمت تمرین نیز فوتبال درون تیمی به اجرا در آمد و اعضای کادر فنی نکات لازم را به بازیکنان منتقل کردند.

در تمرین امروز، احسان پهلوان کماکان زیر نظر کادر پزشکی بود ولی سید جلال حسینی به تمرینات گروهی بازگشت و در تمام مراحل تمرین شرکت داشت و سایر بازیکنان هم بدون مشکل، برنامه های کادر فنی را به اجرا گذاشتند.

داود محبوب دفاع راست و بازیکن سابق پرسپولیس در دهه 70 امروز در محل تمرین قرمزپوشان حاضر شد و با اعضای کادر فنی و بازیکنان به خوش و بش پرداخت و برای تیم آرزوی موفقیت کرد.

تمرین امروز بعد از 80 دقیقه به سرانجام رسید و سرخپوشان فردا (چهارشنبه) هم آخرین جلسه تمرینی خود پیش از ملاقات برابر تیم طرفدار را برگزار خواهند کرد.

در سرانجام تمرین هم به رسم یادبود، یک پیراهن پرسپولیس به داود محبوب از سوی اعضای تیم اهدا شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1490

به "بازگشت کاپیتان به تمرینات پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت کاپیتان به تمرینات پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید