اطلاعاتی نو از آیفون XR

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، انتظار می رود نسخه 2019 آیفون XR با طراحی دوربین مربع شکل به بازار عرضه گردد. رندرهای به اشتراک گذاشته شده از این دستگاه نشان می دهند آیفون XR نسخه 2019 به جای بهره مندی از دوربین سه گانه، با دوربین دوگانه معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

اطلاعاتی نو از آیفون XR

تا به امروز اخبار درزکرده مختلفی در خصوص آیفون 2019 اپل به صورت غیررسمی منتشر شده است. انتظار می رود دستگاه تازه با قیمت پایین تری به بازار عرضه گردد. اخبار فاش شده ماه آوریل نشان می دهند درحالی که دو مدل گوشی هوشمند بالارده آیفون از دوربین سه گانه بهره می برند، نسخه 2019 آیفون XR با دوربین دوگانه به بازار عرضه خواهد شد.

رندرهای به اشتراک گذاشته شده ازسوی PriceBaba و Onleaks نشان می دهند ظاهر نسخه 2019 آیفون XR ازنظر طراحی دست خوش تغییراتی شده است. رندرهای قبلی نیز چنین تغییراتی را تأیید می کردند. در پنل جلویی دستگاه، بریدگی بالای نمایشگر با دوربین فیس آیدی دیده می گردد. به نظر می رسد دکمه های کناری دستگاه تازه مشابه نسخه قدیمی تر آیفون XR است؛ اما شاهد تغییراتی در پنل پشتی دستگاه هستیم.

در رندرهای تازه نیز همچون رندرهای قبلی به اشتراک گذاشته شده، آیفون XR از ماژول دوربین مربع شکل بهره می برد. پنل شیشه ای پشت دستگاه، هم در قسمت دوربین و هم در سایر قسمت های پنل به صورت یکپارچه در پشت دستگاه طراحی شده است. یعنی پنل گلس پشت دستگاه در قسمت دوربین، بخشی جداگانه از سایر قسمت های پنل پشتی دستگاه نیست. بعلاوه در سایر گوشی های هوشمند آیفون، ماژول دوربین طراحی مثلث شکل دارد که لنزهای دستگاه در زیر یکدیگر قرار گرفته اند. اما در رندرهای فاش شده، باتوجه به اینکه ماژول دوربین مربع شکل است و دستگاه تنها از دوربین دوگانه بهره خواهد برد، شاید به نظر برسد قسمتی از فضای مربع شکل مربوط به لنز سوم، خالی و بلااستفاده خواهد ماند. اما این طور نیست و فلش دوربین و روزنه میکروفون در آن قسمت قرار گرفته اند.

هنوز اطلاعات زیادی در خصوص جزئیات مشخصات گوشی هوشمند آیفون XR نسخه 2019 دردسترس نیست؛ تنها رندرهای CAD آن به اشتراک گذاشته شده است که همراه با آن ها، گزارشی نیز منتشر شده است که ادعا می نماید نام این دستگاه، آیفون XE خواهد بود و دو دستگاه دیگر با نمایشگرهای 5.8 اینچی و 6.5 اینچی به ترتیب آیفون XI و آیفون XI Max هستند.

انتظار می رود آیفون XE با نمایشگر 6.1 اینچی LCD مشابه و رزولوشن 1792 در 828 پیکسل مشابه آیفون XR به بازار عرضه گردد. ابعاد این دستگاه 150.9 در 76.1 میلی متر با ضخامت 7.8 میلی متری است که در قسمت دوربین، ضخامت دستگاه به 8.5 میلی متر خواهد رسید.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1655

به "اطلاعاتی نو از آیفون XR" امتیاز دهید

1 کاربر به "اطلاعاتی نو از آیفون XR" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اطلاعاتی نو از آیفون XR"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید