استفاده 99.2 درصد کاربران چینی از اینترنت گوشی

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مرکز اطلاعات شبکه اینترنت چین، تعداد کاربران اینترنت تلفن همراه در کشور را 932 میلیون نفر بیان کرد و گفت: نسبت کاربران اینترنت که از تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده می نمایند به 99.2 درصد رسیده است.

استفاده 99.2 درصد کاربران چینی از اینترنت گوشی

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش مرکز اطلاعات شبکه اینترنت چین، تا خرداد امسال، جعمیت کاربران اینترنت در کشور به 940 میلیون نفر و نسبت پوشش شبکه اینترنت کشور به 67 درصد رسیده است.

در گزارش یاد شده آمده است از سال 2013، چین برای هفتمین سال متوالی بزرگترین بازار خرده فروشی آنلاین دنیا بوده و تا انتها خرداد امسال، تعداد کاربران خرید آنلاین در چین به 749 میلیون نفر رسیده و بازار پرداخت آنلاین چین برای سومین سال متوالی هم در رتبه نخست دنیا قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش در شش ماه اول سال 2020، میزان کل پرداخت رایانه ای کشور به 196.98 تریلیون یوان رسیده است که با رشد 18.61 درصدی در مقایسه با سال گذشته، صندلی نخست دنیا را به خود اختصاص داده است.

گزارش می افزاید در شش ماه اول امسال، پخش زنده فروش اینترنتی به شکل تجارت الکترونیکی نوظهور، بخش عمده بازگشایی مالی جدید شده است به طوری که تا خرداد سال 2020، تعداد کاربران پخش زنده تجارت الکترونیک چین به 309 میلیون نفر رسیده است.

گزارش می افزاید: تنها در شش ماه اول امسال، بیش از 10 میلیون برنامه پخش زنده فروش اینترنتی برگزار شده که شمار مجریان فعال آن از 400 هزار و بینندگان از 50 میلیارد نفر بار فراتر رفته است.،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 710

به "استفاده 99.2 درصد کاربران چینی از اینترنت گوشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده 99.2 درصد کاربران چینی از اینترنت گوشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید