81 درصد مردم خواف دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران/خراسان رضوی فرماندار خواف در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس که با حضور اعضای این ستاد سه شنبه، 11 آبان ماه جاری، در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گشت، اظهار کرد: 81 درصد مردم خواف دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند.

81 درصد مردم خواف دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند

حسین سنجرانی گفت: 81 درصد از مادران باردار نیز در راستای کاهش همه گیری کووید 19 واکسینه شدند و 50 درصد مردم خواف هم دوز دوم واکسن را دریافت کردند.

وی بیان نمود: شهرستان خواف هم اکنون در شرایط نارنجی مقابله با کرونا قرار گرفته است و با ادامه این فرایند هر لحظه امکان جهش و تغییر شرایط و اعمال محدودیت در شهرستان دور از فکر نیست.

رئیس ستاد مقابله با کرونای شهرستان خواف بر لزوم واکسیناسیون همه مدیران و معلمان تاکید و شرح داد: هیچ معلمی حق ندارد بدون تزریق واکسن در کلاس درس حضور یابد.

وی با اشاره به اینکه هنوز برخی از کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی واکسینه نشدند، افزود: در حال حاضر حدود 98 درصد از مسئولان ادارات واکسینه شدند و مدیران باید در اسرع وقت از شرایط واکسیناسیون کارکنان در اداره خود گزارش جدیدی ارائه دهند.

فرماندار خواف گفت: برای اقناع افکار عمومی و بیان مزایای واکسیناسیون بایستی از ظرفیت همه دستگاه های اجرایی و همچنین بستر فضای مجازی برای پشتیبانی از برنامه های مقابله با این ویروس منحوس استفاده کرد.

سنجرانی از اجرای محدودیت برای تالارها و رستوران ها خبر داد و گفت: تیم های نظارتی شبکه بهداشت و درمان نظارت خود بر اصناف و عملکرد نهادهای دولتی برای مقابله هر چه بهتر با همه گیری دوباره کرونا تشدید نمایند و مردم نیز از عادی انگاری بپرهیزند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1370

به "81 درصد مردم خواف دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "81 درصد مردم خواف دوز اول واکسن کرونا را دریافت کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید