30 درصد منازل مسکونی روستاهای خلیل آباد مقاوم سازی شده است

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران:فرماندار خلیل آباد گفت: در راستای پیشگیری از وقوع حوادث غیر مترقبه، هیچ راهی جز مقاوم سازی منازل و فضاهای خدماتی نداریم و اکنون در این شهرستان فقط 30 درصد منازل مسکونی روستائی مقاوم سازی شده است.

30 درصد منازل مسکونی روستاهای خلیل آباد مقاوم سازی شده است

جهت دریافت خدمات محوطه سازی باغ ایرانی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران از خلیل آباد، علی اصغر مرادزاده در جلسه هماهنگی ستاد بحران شهرستان خلیل آباد اظهار کرد: مردم باید در ساخت منازل مسکونی با استفاده از کارشناسان ذیربط در زمینه مقاوم سازی منازل اقدام نمایند و بر این مهم پافشاری داشته باشند.

وی اضافه کرد: بیش از 50 درصد مدارس شهرستان خلیل آباد در سال های اخیر در بحث مقاوم سازی اقدام نموده اند و در این راستا، مسئله ای نداریم ولی احتیاج است دیگر مدارس شهرستان هم در بحث ساخت بنا و بازسازی در مورد مقاومت در برابر زلزله و یا دیگر بلاهای طبیعی اقدام نمایند.

مرادزاده با اشاره به فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان و بروز بارندگی بر آمادگی دستگاه های ذیربط در شهرستان تاکید و اظهار کرد: به همین دلیل باید مانورهای مختلفی برای مقابله با بلایای طبیعی اجرا گردد.

وی گفت: دستگاه های برگزار نماینده مانورهای مختلف باید یکی از اهدافشان ارائه آموزش به مردم باشد و آمادگی نیروهای خود را در این راه بهتر مورد سنجش و آمادگی قرار دهند.

فرماندار خلیل آباد از برگزاری برخی مانورها که به سادگی و فقط برحسب انجام یک کار بدون بار آموزشی انجام می گردد انتقاد کرد.

مرادزاده به وجود سیلاب های فصلی در منطقه اشاره و اظهار کرد: در سال قبل با ذخیره سازی بیش از 3میلیون متر مکعب آب در استخرهای ذخیره آب شهرستان، یاری بزرگی به جلوگیری از خسارات سیل انجام شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 357

به "30 درصد منازل مسکونی روستاهای خلیل آباد مقاوم سازی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "30 درصد منازل مسکونی روستاهای خلیل آباد مقاوم سازی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید