کشور در 10 سال آینده نیازمند 20 میلیون واحد مسکونی جدید است

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران: عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: کشور در 10 سال آینده نیازمند 20 میلیون واحد مسکونی جدید است.

کشور در 10 سال آینده نیازمند 20 میلیون واحد مسکونی جدید است

جهت دریافت خدمات محوطه سازی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، محمد ابراهیم محبی شامگاه پنجشنبه در شورای برنامه ریزی استان خراسان رضوی که با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در استانداری خراسان رضوی برگزار گردید، اظهار کرد: بحث مرزنشینی نیز به اندازه بحث حاشیه نشینی شهری اهمیت دارد، مرزنشینی می تواند گاهی اوقات به یک موهبت الهی و یا حتی به یک مشکل مبدل گردد اگر به این موضوع توجه نکنیم مسائل مختلفی پیش روی حاشینه نشینی و همچنین مرزنشینی در کشور قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: فرهنگ را در هر زمان باید مورد توجه قرار داد چرا که رهبر معظم انقلاب فرهنگ را به اکسیژنی برای تنفس شباهت دادند همچنین یکی از کارسازترین اصولی که دشمن علیه ما به کار گرفته است بحث فرهنگ است.

سید احسن علوی، نماینده مردم سنندج نیز اظهار کرد: هر استانی برای خود محرومیتی دارد اما با وجود این باید به تمامی استان های کشور رسیدگی کرد ولی مشهد به عنوان پیشانی نظام جلودار این رسیدگی است ما نیز معتقدیم باید بر روی مشهد سرمایه گذاری صورت گیرد.

وی اعلام کرد: امروز در کل کشور 2 هزار و 700 طرح نیمه تمام وجود دارد، البته نباید فراموش کرد که ما امروز در سطح کشور 12 میلیون جوان حاضر برای ازدواج داریم همچنین 20 میلیون واحد مسکن برای 10 سال آینده کشور احتیاج داریم یعنی هر سال 2 میلیون واحد دستگاه مسکن احتیاج کشور است.

علوی اضافه کرد: بی تردید اگر ما با همین فرایند کند پیش برویم به سختی بتوانیم پروژه ها را تکمیل کنیم البته جا دارد از استاندار محترم خراسان رضوی درخواست کنیم که مصوبات دولتی مربوط به بخش کمیسیون عمرانی مجلس را هرچه سریع تر به این کمیسیون ابلاغ نمایند.

نصرالله پژمان فر، نماینده مردم مشهد نیز در این جلسه اظهار کرد: مشهد را باید در عرض شهرهای دیگر کشور دید، مشهد هم عرض کلان شهرهای دیگر ایران نیست، مشهد نباید به شکلی باشد که ما متاسفانه به بخشی از زائرینی که قصد ورود به حرم رضوی را دارندبه آنها بگوییم امکانات و مکان کافی برای اسکان شما عزیزان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: اگر اراده ای وجود دارد باید این اراده در قالب حمایت دولت و مجلس شاخ و برگ داد.

پژمان فر اعلام کرد: اقامتگاه های ارزان قیمت می تواند برای تمام استان های کشور جوابگوی احتیاج آنها باشد، اگر کسی در مشهد قصد خدمت نیز داشته باشد این زیر ساخت ها است که اجازه خدمت را در این شهر از او می گیرد.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 380

به "کشور در 10 سال آینده نیازمند 20 میلیون واحد مسکونی جدید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشور در 10 سال آینده نیازمند 20 میلیون واحد مسکونی جدید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید