کشتی گیران دانشگاه آزاد وارد قرنظینه می شوند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش خبرنگاران، پیکارهای لیگ برتر کشتی آزاد از انتها هفته جاری شروع می گردد و 6 تیم شرکت کننده در این مسابقات در دو گروه به مصاف هم خواهند رفت.

کشتی گیران دانشگاه آزاد وارد قرنظینه می شوند

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

علیرضا رضایی سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد در آستانه حضور در لیگ برتر به خبرنگاران گفت: تیم جوان و باانگیزه ای داریم که طبق برنامه ریزی از این هفته باید اردوی قرنطینه ای را برای آماده سازی آنها برپا کنیم. می توان پیش بینی کرد برگزاری لیگ در شرایط کنونی، سختی و فشار زیادی را برای برگزارنمایندگان و تیم های شرکت نماینده خواهد داشت اما به هر حال باید چرخ کشتی پس از مدتها تعطیلی و بلاتکلیفی به گردش درآید. فدراسیون هم نشان داده عزم خود را برای این کار جزم نموده تا مسابقات طبق برنامه با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی برپا گردد.

وی توضیح داد: آزادکاران لیگ رجحان تا انتها هفته فرصت دارند تا با تمرینات ویژه در فرم حضور در این مسابقات قرار گیرند. البته بسیاری از بچه ها پیش از این هم با انجام تمرینات انفرادی توانسته اند آمادگی خود را تا حدی حفظ نمایند که مطمئنا حضور در لیگ هم می تواند در فرایند آماده سازی آنها تاثیرگذار باشد.

نایب قهرمان المپیک 2004 آتن اضافه کرد: در مجموع می توان برگزاری لیگ را از چند جهت به سود مربیان و کشتی گیران دانست. به ویژه آنکه کشتی گیران می توانند با حضور در کوران لیگ از نظر جسمی و روحی تقویت شوند و امید و انگیزه خود را برای حضور در میادین پیش رو حفظ نمایند. از سوئی دیگر باید به بحث معیشت و درآمدزایی کشتی گیران و مربیان در لیگ هم اشاره نمود که طبیعتا می تواند در زندگی این قشر از ورزشکاران بسیار موثر باشد.

رضایی در انتها گفت: اگر قرار شد که رقابتهای دنیای در همان زمان اعلام شده ازسوی اتحادیه دنیای برگزار گردد، طبیعتا لیگ برتر هم می تواند میدان خوبی برای سبک سنگین کردن ملی پوشان تلقی گردد. بدین ترتیب کادر فنی می تواند به خوبی نفرات مورد نظر خود را در طول برگزاری لیگ برتر زیر نظر داشته باشد و تصمیمات دقیق تر و بهتری را برای ارنج اعزامی به دنیای اتخاذ کند. البته با توجه به شرایط کنونی شیوع کرونا در دنیا، احتمال لغو رقابتهای دنیای هم وجود دارد که البته فعلا باید منتظر تصمیم اتحادیه دنیای باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 704

به "کشتی گیران دانشگاه آزاد وارد قرنظینه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی گیران دانشگاه آزاد وارد قرنظینه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید