کاهش قیمت نفت پس از تردید در توافق اوپک پلاس

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران : قیمت شاخص نفت خام برنت با 40 سنت کاهش به 75 دلار و 77 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا هم با 30 سنت کاهش به 74 دلار و 86 سنت در هر بشکه رسید.

کاهش قیمت نفت پس از تردید در توافق اوپک پلاس

به گزارش به نقل از خبرنگاران، قیمت شاخص نفت خام برنت ساعت 5 و یک دقیقه امروز (دوشنبه، 14 تیرماه) با 40 سنت کاهش به 75 دلار و 77 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا هم با 30 سنت کاهش به 74 دلار و 86 سنت برای هر بشکه رسید.

قیمت نهایی شاخص نفت خام برنت روز آدینه (11 تیرماه)، 76 دلار و 17 سنت و قیمت شاخص دبلیوتی آی آمریکا 75 دلار و 16 سنت بود.

قیمت نفت امروز کاهش یافت و قیمت شاخص برنت پس از چهار روز افزایش قیمت، افت کرد، زیرا سرمایه گذاران و معامله گران منتظر مذاکرات مهم سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (اوپک پلاس) پس از اختلاف نظر این ائتلاف بودند که می تواند افزایش فراوری فراوریکنندگان عمده و دریافت سهم بازار را در پی داشته باشد.

تحلیلگران بانک استرالیایی ای ان زی (ANZ) در یادداشتی اعلام کردند: تحولات تازه توقع از اوپک پلاس را افزایش داده، این ائتلاف اتحاد بسیاری نشان داده و پایان به توازن بازار پس از سقوط تقاضا یاری نموده است.

یک جدایی می تواند سبب برطرف محدودیت همه گردد که احتمال می رود سقوط قیمت ها را در پی خواهد داشت.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1186

به "کاهش قیمت نفت پس از تردید در توافق اوپک پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش قیمت نفت پس از تردید در توافق اوپک پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید