پیچیدگی های انتقال بازیکن ذوب آهن به استقلال در نیم فصل

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، رسول کربکندی درباره تغییر مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: این تصمیمی بود که کارخانه گرفته بود. محمدی از مدیرعاملی باشگاه برداشته و مجتبی فریدونی جایگزینش شد. محمدی در موسسه فرهنگی ورزشی ذوب آهن مشغول به کار می گردد که حالت غیر انتفاعی دارد و بیشتر شامل ورزش های غیر فوتبالی می گردد.

پیچیدگی های انتقال بازیکن ذوب آهن به استقلال در نیم فصل

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

وی اضافه نمود: آقای فریدونی قبلاً عضو هیات مدیره باشگاه بوده و تقریباً به مسائل اشراف دارد. امیدواریم شرایط بهتر گردد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در مورد احتمال ایجاد تغییر در هیات مدیره باشگاه هم تاکید نمود: ممکن است امروز جلسه ای برگزار گردد. احتمالاً آقای فریدونی در هیات مدیره هم جایگزین محمدی می گردد.

کربکندی درباره حمایت باشگاه ذوب آهن از رحمان رضایی سرمربی این تیم تاکید نمود: هیات مدیره قبلاً تصمیماتی گرفته بود، اما در بازی با نفت مسجد سلیمان اتفاقاتی افتاد و قرار شد فرصت بیشتری به کادر فنی بدهیم. تیم هفته گذشته پیروز شد نساجی را شکست بدهد. امیدوارم این برد، استرس را از روی تیم بردارد. ما این هفته دربی اصفهان را در پیش داریم؛ باید با سپاهانی بازی کنیم که هفته قبل شکست خورده و تیم بسیار پرمهره ای است.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر ادامه حدس ها از انتقال میلاد جهانی به باشگاه استقلال در نیم فصل یادآور شد: جهانی تا آخر فصل با ذوب آهن قرارداد دارد و باشگاه هم تعهداتش را انجام داده است. بنده نامه ای مبنی بر درخواست جذب جهانی ندیده ام. اگر نامه ای هم بیاید جهانی نمی تواند به استقلال و تیم های دیگر برود. این اجازه را نمی دهیم. شرایط ذوب آهن به گونه ای است که حتی به چهار بازیکن جدید هم احتیاج داریم.

منبع: فرارو
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 951

به "پیچیدگی های انتقال بازیکن ذوب آهن به استقلال در نیم فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیچیدگی های انتقال بازیکن ذوب آهن به استقلال در نیم فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید