پرواز یووه به نیمه نهایی جام حذفی ، امشب نبرد میلان برشا

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تیم فوتبال یوونتوس بعد از ناپل دومین تیمی بود که شب گذشته جواز صعود به مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا را بدست آورد.

پرواز یووه به نیمه نهایی جام حذفی ، امشب نبرد میلان برشا

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران ،یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی پیروز شد در استادیوم خانگی خود رم را با نتیجه سه بریک مغلوب کند.یوونتوس در همان نیمه نخست پیروز شد با ارائه بازی تهاجمی 3 بار دروازه رم را فتح کند .

ابتدا کریستیانو رونالدو با شلیک پای چپ در دقیقه 26دروازه حریف را گشود.در ادامه بازی رودریگو بنتاکور در دقیقه 38 روی تعلل مدافعان رم گل دوم را به ثمررساند. لئوناردو بونوچی در دقیقه 47 نیمه اول روی ارسال داگلا کاستا باضربه سر نتیجه را سه برصفر کرد.

کوشش تیم رم در نیمه دوم برای جبران این شکست فقط یک گل برای آنها به ارمغان آورد.در دقیقه 50 شلیک زیبای چنگیز اوندر از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به دیرک دروازه و البته دست بوفون، وارد دروازه یوونتوس شد .

درادامه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا امشب میلان در زمین برشا به مصاف این تیم می رود.میلانی ها بعد از پیروزی ارزشمند اوایل هفته جاری مقابل اودینزه در فوتبال باشگاه های ایتالیا قصد دارند پیروزیت های اخیر خود را در این ملاقات نیز تداوم ببخشند.

  • عکس | وحید هاشمیان در ایتالیا و باشگاه یوونتوس
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 109

به "پرواز یووه به نیمه نهایی جام حذفی ، امشب نبرد میلان برشا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز یووه به نیمه نهایی جام حذفی ، امشب نبرد میلان برشا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید