پارک ملامین ارومیه دهه فجر سال جاری کلنگ زنی می گردد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، خبرنگاران/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پارک ملامین ارومیه در دهه فجر سال جاری کلنگ زنی می گردد.

پارک ملامین ارومیه دهه فجر سال جاری کلنگ زنی می گردد

روح الله حضرت پور امروز 4دی در حاشیه افتتاح طرح واحد فراوری سولفات پتاسیم پتروشیمی ارومیه اضافه نمود: برای اولین بار و بامشارکت بخش خصوصی و دولتی پارک ملامین ارومیه در دهه فجر سال جاری کلنگ زنی می گردد.

وی یاد آور شد: برای پارک ملامین ارومیه 1000 میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته که تحولی در توسعه و اشتغال استان ومنطقه رقم خواهد زد.

حضرت پور با اشاره به اینکه تحریم ها باعث شده در حوزه واردات و صادرات پتروشیمی با مسائلی روبرو شویم، خاطر نشان کرد: با افتتاح واحدهای فراوریی در بخش پتروشیمی مسائل واردات و صادرات این صنعت و وابستگی به خارج برطرف می گردد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: هدف از افتتاح پروژه های این چنینی ایجاد اشتغال و توسعه پایدار و بکار گیری نیروهای بومی است.

لازم به ذکر است؛ پارک ملامین به عنوان صنعت پایین دستی شرکت پتروشیمی ارومیه مطرح است و موافقتنامه ساخت این پارک سال گذشته توسط شرکت گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان در حضور استاندار آذربایجان غربی و نماینده مردم ارومیه در مجلس شورا اسلامی امضا شد که در 6 فاز اجرایی می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 888

به "پارک ملامین ارومیه دهه فجر سال جاری کلنگ زنی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک ملامین ارومیه دهه فجر سال جاری کلنگ زنی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید