وزارت راه و شهرسازی، کشور را به کارگاه عمرانی تبدیل نموده است

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تهران (پانا) - وزیر راه و شهرسازی می گوید در راستای منویات رهبر انقلاب و تدابیر دولت، همه ارکان وزارت، کشور را به کارگاه ساختمانی و عمرانی تبدیل نموده است.

وزارت راه و شهرسازی، کشور را به کارگاه عمرانی تبدیل نموده است

جهت دریافت خدمات پتینه کاری چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش ایسنا، محمد اسلامی عصر سه شنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و آنالیز آخرین شرایط پروژه های حوزه راه استان که در محل استانداری آذربایجان شرقی برگزار گردید، اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که بعد از سال های زیاد و با کوشش همکاران عزیزمان کار ارزشمندی در تبریز رخ داد و آزادراه تبریز-سهند افتتاح شد. قطعاً افتتاح این آزادراه بر کیفیت زندگی مردم و تمایل به زندگی در مناطق آرام و با کیفیت هوای خوب بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: در راستای توسعه و پیشرفت کشور، محرومیت زدایی و در راستای تدابیر دولت و منویات رهبر معظم انقلاب، کل ارکان وزارت راه شهرسازی شامل معاونت ها، مهندسین مشاور، سازمان ها، دستگاه ها، شرکت های تابعه، شرکت های پیمانکاری و سرمایه گذاری به صورت کاملاً فعال و خستگی ناپذیر در حال فعالیت بوده و به لطف خداوند کشور را به کارگاه ساختمانی و عمرانی تبدیل نموده است و در هر کجای کشور مشاهده می کنید که همه پروژه های راه و شهرسازی درحال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: نمونه شاخص این اقدامات افتتاح آزادراه تبریز-سهند است که حدود 60 درصد از پیشرفت کار در این سه سال اخیر انجام شد و این تفکر و رویکرد در سایر پروژه ها نیز وجود دارد که بطور مثال در پروژه آزادراه تبریز-مرند که سال گذشته آغاز کردیم و ادامه اش تا بازرگان خواهد رفت و همچنین اتصال آزادراه های تبریز به وسیله ارومیه و خوی به مرزهای سرو و بازرگان از دیگر پروژه های مهم ما محسوب می شوند.

وزیر راه و شهرسازی تاکید نمود: یکی از بخش هایی که در وزارت خانه فعال کردیم، دیپلماسی حمل ونقل است که با کمک وزارت امور خارجه، ارتباطات قابل ملاحظه ای با کشورها برقرار نموده و تعاملات مثبتی با کشورهای همسایه داشته ایم که اثرات مثبت این تعاملات خودش را نشان می دهد.

وی ادامه داد: در مورد چشمه ثریا نیز مطالعاتی را انجام دادیم و طرف ترک نیز موافقت هایی را داشته است و در جلساتی که برگزار کردیم، تصمیماتی گرفته شده و اکنون منتظر هستیم تا طرف ترک نیز مطالعاتی را انجام دهد. همچنین در مورد فعال کردن راه آهن جلفا نیز با روسیه و آذربایجان مذاکراتی انجام داده ایم و به کمک خداوند این موضوع نیز تحقق خواهد یافت.

وی در مورد پروژه ورزقان به نوردوز نیز گفت: این پروژه جزو پروژه های اولویت دار ما است که متأسفانه پروژه ای که می توانست 10 ماه پیش تمام گردد، بیش از 10 ماه متوقف شد و هزینه ها نیز در طول این مدت افزایش یافته است و در مورد آزادراه تبریز - ارومیه نیز تمام کوششمان این است که قطعه سوم را تکمیل کنیم .

اسلامی در ادامه سخنان خود یادآور شد: ما 20 پروژه کلیدی و زیرساختی حمل و نقلی را در پیش داریم که در فهرست پروژه هایی هستند که از بازار سرمایه تامین اعتبار خواهد شد و یک و نیم سال برای این کار دوندگی و رایزنی نموده ایم که تا به امروز به سه مورد از آن ها مجوز داده شده است تا تامین اعتبار کنیم.

وی ادامه داد: موضوعی که از نمایندگان محترم می خواهیم این است که به ما کمک نمایند تا در لایحه بودجه بتوانیم منابعی را برای مصارف خلق کنیم، چون که برای برخی از پروژه ها از جمله پروژه حلقه واسطه ایستگاه خاوران، حداقل دو هزار میلیارد تومان اعتبار احتیاج داریم و موضوعی که حائز اهمیت است این است که ما کوشش می کنیم تا خاتمه دولت بوق قطار را در ایستگاه خاوران تبریز به صدا در بیاوریم و ان شاءالله پیمانکار و همکاران ما انقلابی کار نمایند تا هرچه سریع تر این پروژه تکمیل گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 886

به "وزارت راه و شهرسازی، کشور را به کارگاه عمرانی تبدیل نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت راه و شهرسازی، کشور را به کارگاه عمرانی تبدیل نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید