ورود قوه قضاییه به قرارداد ویلموتس

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، نمایندگان مجلس هم از ما توقعی نداشته باشند در موضوع فوتبال دخالت کنیم چرا که به محرومیت فوتبال منجر می گردد.

ورود قوه قضاییه به قرارداد ویلموتس

بسیاری از رشته با مجوز ستاد ملی کرونا فعالیت هایشان را شروع و در ادامه شرایط سایر رشته ها نیز روشن خواهد شد.

به گزارش ایسنا، مهدی علی نژاد پس از حضور در مراسم افتتاح سایت جدید فدراسیون کشتی در جمع خبرنگاران، درباره شرایط و مسائل بوجود آمده در فدراسیون فوتبال گفت: وزارت ورزش مخصوصا در فدراسیون فوتبال بخاطر حساسیت فیفا در عزل و نصب ها به هیچ وجه اجازه دخالت ندارد.

وی درباره بحث بازگشت مجدد علی کفاشیان به فدراسیون علی رغم داشتن رای محرومیت گفت: اینکه فردی بخاطر محرومیت کمیته انضباطی یا پس از آن کاهش محرومیت توسط کمیته استیناف می تواند یا نمی تواند برگردد به ما ارتباطی ندارد و هر دخالت ما باعث محرومیت فوتبال می گردد.

وی اضافه کرد: نمایندگان مجلس هم از ما توقعی نداشته باشند در موضوع فوتبال دخالت کنیم چرا که به محرومیت فوتبال منجر می گردد. ما به عنوان وزارت ورزش حتی در مجمع فدراسیون فوتبال هم حضور نداریم و وقتی حقی در دخالت نداریم تکلیفی هم نداریم. نمایندگان مجلس از وزارت ورزش چیزی را نخواهند که در حوزه اختیاراتش نیست چرا که با انجام آن باعث لطمه جدی بر فوتبال ایران خواهد شد.

معاون وزیر ورزش درباره بحث استیضاح وزیر ورزش در مجلس نیز گفت: آقای قاضی زاده از دوستان خوب ما هستند و گفتند ما سوالاتی از وزیر داریم و شئون سوالات را مطرح کردند که یکی از آن ها نیز بحث استیضاح است. هر وقت تکلیف نمایند وزیر به مجلس می رود و این حق مجلس است. ما جوابگو هستیم اما در جایی دخالت می کنیم که مجامع بین المللی به ما این اجازه را داده باشند در این صورت می توانیم جوابگوی اتفاقات فدراسیون فوتبال باشیم.

وی درباره بحث های پیرامون قرارداد ویلموتس گفت: دراینباره تاج شرحات مفصلی داد. نظر سنجی نشده و نمی دانیم افکار عمومی قانع شده یا خیر. آن کسی که وظیفه شرح دادن داشت آمد و شرح داد و مسئولان وقت فدراسیون قطعا باید جوابگو باشند. سازمان بازرسی و قوه قضاییه به موضوع قرارداد ویلموتس ورود نموده اند. ما شاکی به نام ویلموتس داریم و فدراسیون نیز باید دفاع کند. نباید اظهاراتی کنیم که به ضرر ایران گردد و امیدواریم به سود ایران تمام گردد. پس از آن می توان آنالیز و صحبت های دقیق تری درباره قرارداد ویلموتس داشته باشیم.

وی در انتها با بیان اینکه اساسنامه فدراسیون ها براساس درخواست فدراسیون های جهانی تغییر خواهد نمود، گفت: کل فدراسیون ها اساسنامه شان جدید می گردد و دخالت دولت در آن ها کمتر شده و استقلالشان بیشتر می گردد. 6 ماه است این موضوع در شورای نگهبان است و اگر اظهار نظری نمایند به آن پاسخ خواهیم داد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 1 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 561

به "ورود قوه قضاییه به قرارداد ویلموتس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود قوه قضاییه به قرارداد ویلموتس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید