واکنش دبیر به استعفای مجازی محمد بنا

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، رئیس فدراسیون کشتی گفت: استعفای بنا را جدی نمی بینم و امیدوارم خستگی اش در برود و در تیم ملی بماند.

واکنش دبیر به استعفای مجازی محمد بنا

به گزارش خبرنگاران، علیرضا دبیر در خصوص اعلام خبر استعفای مجازی محمد بنا گفت: محمد بنا ساعت 6-7 بعدازظهر دیروز به من پیامک داد. یک سری صحبت هایی بیان کرد با این مضمون که من خسته شده ام و دیگر نمی توانم همکاری کنم. اصولا در ورزش چنین اتفاقاتی زیاد رخ می دهد و ما صبر می کنیم بعد که فضا آرام شد فرد را صدا نموده و صحبت می کنیم. من الان فضا را این طوری می بینم و خیلی استعفای محمد بنا را جدی نمی بینم.

وی ادامه داد: بنا هم برای من و هم جامعه کشتی خیلی عزیز است. دوستش داریم و خودش هم این را می داند.

رئیس فدراسیون کشتی در رابطه با اینکه آیا استعفای بنا به جلسه روز گذشته فدراسیون در خصوص تشکیل اردوی تیم ملی در ارتباط است، گفت: شما حق بدهید 7 ماه است که کشتی بلاتکلیف شده و آقای بنا هم بالاخره وقتی چنین مسئولیتی را قبول نموده، باید به مردم و فدراسیون جوابگو باشد. او هم فردی مسئولیت پذیر است و این مسئله به او فشار می آورد. استعفای او می تواند بی دلیل هم نباشد. او برای خودش دلایلی داشته و این خبر پخش شده است.

دبیر در سرانجام توضیح داد: استعفای محمد بنا رسمی نبوده، از مردم می خواهم دعا نمایند این شرایط زودتر تمام گردد که بتوانیم به شرایط عادی برگردیم. آقای بنا هم باید بداند چه در کشتی باشد و چه نباشد برای ما عزیز است و زحماتی که کشیده بر هیچ کسی پوشیده نیست. آرزو می کنیم خستگی اش در رود تا همچنان در خدمتش باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 679

به "واکنش دبیر به استعفای مجازی محمد بنا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش دبیر به استعفای مجازی محمد بنا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید