نکونام: از وقتی گفتند فولاد سال جاری قوی است ببینید چه بلایی سر ما آورده اند، امیدوارم همه چیز سهوی باشد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، سرمربی فولاد خوزستان گفت: داوران در 4 هفته 5 امتیاز از فولاد گرفته اند و از وقتی گفتند فولاد سال جاری قوی است ببینید چه بلایی سر ما آورده اند

نکونام: از وقتی گفتند فولاد سال جاری قوی است ببینید چه بلایی سر ما آورده اند، امیدوارم همه چیز سهوی باشد

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام پس از تساوی یک - یک فولاد خوزستان مقابل مس رفسنجان گفت: با اتفاقاتی که در این 4 هفته علیه فولاد اتفاق افتاده و باعث شده 5 امتیاز از دست ما برود، بهتر است درباره بازی صحبت نگردد. در بازی نفت مسجدسلیمان 3 امتیاز و الان هم 2 امتیاز از دست ما رفته است.

وی درباره قضاوت کوپال ناظمی در این بازی عنوان نمود: صحنه خطایی که برای حریف گرفته شد صددرصد اشتباه بود و تصاویر تلویزیونی این صحنه را ثبت نموده اند. به داور اعتراض می کنم؛ می گوید داور پشت دروازه این خطا را گرفته است. آقای ناظمی زمانی که در نساجی بودم در دقیقه 94 خطای باد معروف را گرفت و باعث شد تیم من 2-3 شکست بخورد و امروز هم با سوت اشتباهش باعث شد 2 امتیاز از دست تیم من برود.

سرمربی فولاد گفت: این چهارمین اشتباه تاثیرگذار پیاپی علیه تیم من است، آن وقت آقای سهرابی در شبکه سه می گوید اشتباهات تأثیرگذار نداشته ایم، اشتباه تاثیرگذار یعنی اینکه پنالتی یا گلی به اشتباه گرفته گردد. هفته پیش اگر پنالتی ما گرفته می شد دو بر صفر جلو می افتادیم و دیگر موقعیتی به حریف داده نمی شد اما از این همه اشتباه دفاع می نمایند.

وی عنوان نمود: این بازی چهارمین هفته پشت سر هم است این اتفاق رخ می دهد. از وقتی گفته شد تیم فولاد سال جاری قوی است ببینید که چه بلایی سر تیم ما آورده اند. من نه می گویم این برنامه ریزی است و نه می گویم کسی از عمد این کار را می نماید ولی ببینید چه بلایی سر فولاد آورده اند. خسته شده ایم، این از برنامه ریزی لیگ که از ما نظر می خواهند ولی کار خودشان را می نمایند و این هم از داوری. اشتباهات سهوی داوری 4 هفته است که پدر تیم من را در آورده است.

نکونام تاکید نمود: در این بازی ها 5 امتیاز تیم من دست داوری ها مانده است. در این بازی با خطای الکی تیم من گل خورده و در بازی مسجدسلیمان گل صحیح ما مردود اعلام شده است و دوبار هم برای ما پنالتی گرفته نشده است. 4 اشتباه تاثیرگذار پشت سر هم؛ آن وقت شما انتظار دارید من چه فکر کنم؟ در این فوتبال بوده ام، هستم و خواهم بود. بالا و پایین و برد و باخت این فوتبال را دیده ام ولی این مسائل اظهر من الشمس است. خطای اشتباه گرفته شده بعد می گویند داور پشت دروازه در گوشی اعلام خطا نموده، آقای ناظمی اشتباه نموده است. بعد یاری داور از 4 متری خطای اوت دستی می گیرد.

وی یادآور شد: به مسؤلان استان خوزستان می گویم؛ اینجا اجازه نمی دهند راحت کار کنیم و اذیت می نمایند. امیدوارم همه چیز سهوی باشد ولی وقتی 4 هفته پشت سر اتفاق رخ می دهد به من حق بدهید که در این باره فکر کنم. بدتر از آن این است که می گویند اشتباهی رخ نداده است. داور باید فوتبال را بشناسد و بتواند بازی را حس کند. فولاد چه گناهی نموده که 4 روز پیش بازی نموده و برای این بازی 2 یار اصلی نداشته و بازی را پیروز گردد ولی با یک شوت اشتباه نتیجه عوض گردد. دیگر درباره چه چیزی حرف بزنم؟ 4 بازی تیم من از داوری ها ضرر نموده است و نمی دانم مشکل با آقای آذری است که رک حرف زده یا با من است یا با فولاد یا با خوزستان؟ نمی دانیم مشکل چیست، 4 بازی پشت سر هم این اتفاقات اتفاق افتاده و بروید ببینید چه اتفاقاتی در این فوتبال اتفاق افتاده است.

دشت یک امتیازی مس در وقت های تلف شده

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 901

به "نکونام: از وقتی گفتند فولاد سال جاری قوی است ببینید چه بلایی سر ما آورده اند، امیدوارم همه چیز سهوی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: از وقتی گفتند فولاد سال جاری قوی است ببینید چه بلایی سر ما آورده اند، امیدوارم همه چیز سهوی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید