نورافکن: پنالتی تراکتور صحیح نبود، میزبان هر کشوری باشد باید برای صعود به جام جهانی کوشش کنیم

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، گروه استان ها- مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: نمی دانم چه شرایطی رخ داد که آن پنالتی از سوی داور اعلام شد و فکر نمی کنم آن صحنه پنالتی بوده باشد.

نورافکن: پنالتی تراکتور صحیح نبود، میزبان هر کشوری باشد باید برای صعود به جام جهانی کوشش کنیم

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران از اصفهان ، امید نورافکن پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل تراکتور در هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر در جمع خبرنگاران گفت: در جام حذفی 120 دقیقه مقابل مس بازی نموده بودیم و در این ملاقات بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم. از اینکه احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی به تیم سپاهان بازگشته و بازی بسیار تأثیرگذاری در کنار پیغام نیازمند و سجاد شهباززاده انجام داد، بسیار خشنودم.

وی درباره صحنه پنالتی که بر روی بازیکن تراکتور مرتکب شد، توضیح داد: نمی دانم چه شرایطی رخ داد که آن پنالتی از سوی داور اعلام شد و فکر نمی کنم آن صحنه پنالتی بود و درباره آن بیش از این صحبت نمی کنم که حاشیه ایجاد نگردد.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان اعلام کرد: همه ساله سپاهان از اشتباهات داوری ضربه می خورد و امیدوارم سال جاری این گونه نباشد. بازیکنان در حال کوشش و خون دل خوردن هستند و امیدوارم اشتباهات سهوی داوران دیگر تکرار نگردد. از اینکه قبل از تعطیلات این پیروزی تأثیرگذار را کسب کردیم و صدرنشین جدول شدیم بسیار خشنود هستم.

نورافکن ادامه داد: سرمربی تیم می گوید در هفته پنجم هیچ کس به سپاهان امید نداشت اما همه مجموعه سپاهان کوشش کردند تا صدرنشین شویم و مهم تر و سختتر این است که صدر جدول را حفظ کنیم و امیدوارم به هدفمان که قهرمانی است دست پیدا کنیم. شیوه بازی تیم هم برای بازیکنان و هم برای حریفان مان سخت است و در این ملاقات نیز فرصت های بسیار زیادی را از دست دادیم و امیدواریم در ملاقاتهای آینده از فرصت هایمان به خوبی استفاده کنیم.

وی درباره سلب میزبانی رقابت های مقدماتی جام جهانی از کشورمان گفت: در هر جای آسیا بخواهیم با رقبایمان ملاقات کنیم، کار سختی در پیش داریم و محکوم به برد هستیم و از قبل باید آماده برد باشیم و مطمئن هستم می توانیم برابر رقبایمان پیروز شویم و به جام جهانی صعود کنیم.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان درباره آرزوهایش در سال جدید گفت: 2 آرزو برای سال جدید دارم. امیدوارم به زودی واکسن کرونا را تزریق کنیم و ویروس کرونا ریشه کن گردد و همچنین در سال جدید از شر تحریم ها رهایی پیدا کنیم تا زندگی راحتی را تجربه کنیم و آرزوی ورزشی آن چنانی ندارم.

172، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1010

به "نورافکن: پنالتی تراکتور صحیح نبود، میزبان هر کشوری باشد باید برای صعود به جام جهانی کوشش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نورافکن: پنالتی تراکتور صحیح نبود، میزبان هر کشوری باشد باید برای صعود به جام جهانی کوشش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید