نفس راحت سازمان لیگ با انصراف تیم ها از لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، در صورتی که کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنان روی طرح های عجیب خود پافشاری کند، باشگاه های ایرانی از حضور در لیگ قهرمانان آسیا کناره گیری می نمایند.

نفس راحت سازمان لیگ با انصراف تیم ها از لیگ قهرمانان آسیا

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام نوروز 99 با یکی از بهشت های روی زمین آشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اگر نمایندگان ایران زودتر از زمان آغاز مسابقات، از لیگ قهرمانان آسیا کنار بکشند، ضرر و زیان کمتری نصیب ایران می گردد و اگر در میانه راه انصارف بدهند، جدا از جریمه های اقتصادی، به صورت قانونی حداقل تا 2 فصل از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم خواهند شد.

به همین علت، تصمیم گیری باید سرعت بیشتری داشته باشد. اگر قرار بر شرکت در این تورنمنت باشد، باید AFC با شرایط ایران کنار بیاید و اگر قرار بر کناره گیری است، باید هر چه زودتر و پیش از آغاز بازی ها قطعی گردد. در صورتی که تیم های ایرانی از آسیا کنار بکشند، سازمان لیگ مجبور به ایجاد تغییر در برنامه بازی های داخلی می گردد و در این صورت، نگرانی بابت عدم سرانجام یافتن فصل به دلیل بازی های معوقه هم از بین می رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 125

به "نفس راحت سازمان لیگ با انصراف تیم ها از لیگ قهرمانان آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفس راحت سازمان لیگ با انصراف تیم ها از لیگ قهرمانان آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید