ناکامی کامل شجاع خلیل زاده مقابل پرسپولیس

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، بازی پرسپولیس و الریان در لیگ قهرمانان، فارغ از امتیازاتش یک حساسیت ویژه برای پرسپولیسی ها داشت. آن ها بعد از سال ها، روبروی شجاع خلیل زاده مدافع فصل پیش تیم شان قرار می گرفتند. خلیل زاده آخرین بار، لیگ شانزدهم و با پیراهن سپاهان روبروی پرسپولیس بازی کرد و در بازی رفت، دو اشتباه فاحش انجام داد. پس از آن سه فصل پیروز با پیراهن این تیم داشت، اما ابتدای فصل، از پرسپولیس جدا شد و به الریان رفت. تصمیمی که هواداران پرسپولیس، واکنش شدیدی به آن نشان دادند.

ناکامی کامل شجاع خلیل زاده مقابل پرسپولیس

بازی با شجاع و الریان، حساسیت ویژه ای برای پرسپولیسی ها ایجاد کرد. تیم گل محمدی، با 3 گل در این مسابقه پیروز شد و خلیل زاده هم، نتوانست نمایش خوبی داشته باشد. همان سناریویی که هواداران پرسپولیس دوست داشتند در این مسابقه رقم بخورد. شجاع نیمه اول این مسابقه، چند بار در دوئل مستقیم روبروی ترابی نهاده شد و نتوانست در مهار او پیروز باشد. ترابی یک بار خودش دروازه الریان را تهدید کرد و یک بار هم، مغانلو با پاس او صاحب موقعیت گلزنی شد.

نیمه دوم، کمال کامیابی نیا روی کرنری که شجاع مامور مهارش بود، گل مساوی را به الریان زد. چند دقیقه بعد، سانتر سیامک نعمتی هم از شجاع رد شد و به مغانلو رسید تا گل دوم را بزند. پرسپولیسی ها نیمه دوم موقعیت های پرتعدادی به دست آوردند و خلیل زاده هم مثل دیگر مدافعان الریان، نتوانست پیروز به مهارشان گردد.

یکی دیگر از مسائل خلیل زاده در این مسابقه، پرس سنگین مهاجمان پرسپولیس بود. شجاع در این مسابقه، دقت پاس 74.5 درصد را ثبت کرد که آمار خوبی برای یک مدافع میانی محسوب نمی گردد. بسیاری از پاس های او زیر فشار مهاجمان پرسپولیس، از دست رفتند. او در این مسابقه مجموعا 47 پاس داد که 12 تای آن ها، به مقصد نرسیدند. دو سانتر هم کرد که هیچکدام پیروز نبودند.

شکست با اختلاف دو گل مقابل پرسپولیس، می تواند شانس صعود الریان را به خطر بیندازد. آن ها فعلا قعرنشین گروه شان هستند و شرایط خوبی، در جدول ندارند. بر خلاف الریان، پرسپولیس با 6 امتیاز و اختلاف 4 امتیازی با تیم دوم در صدر ایستاده است. سناریویی که باعث شده فعلا، در تقابل پرسپولیس و شجاع همه چیز به نفع سرخپوشان ایرانی باشد.

فوتبال 360

منبع: فرارو
انتشار: 2 خرداد 1400 بروزرسانی: 2 خرداد 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1099

به "ناکامی کامل شجاع خلیل زاده مقابل پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی کامل شجاع خلیل زاده مقابل پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید