مهدی: شرط حضور در لیگ قهرمانان آسیا دریافت مجوز حرفه ای است، فرصت کم و تهدیدهای باشگاه نفت زیاد است

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ اظهار داشت که شرط حضور تیم های در لیگ قهرمانان آسیا دریافت مجوز حرفه ای از سوی AFC است.

مهدی: شرط حضور در لیگ قهرمانان آسیا دریافت مجوز حرفه ای است، فرصت کم و تهدیدهای باشگاه نفت زیاد است

برای سفر با تور لحظه اخرى پوکت همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

سهیل مهدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد اینکه باشگاه نفت تهران با شرایط فعلی اش و بلاتکلیفی موجود در این باشگاه آیا شرایط دریافت مجوز حرفه ای برای شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را دارد یا نه، گفت: طبق تقویم زمان بندی مجوز حرفه ای، باشگاه ها 15 تا 20 شهریورماه فرصت دارند که مدارک خود را برای ما ارسال نمایند. از 20 شهریورماه آنالیز مدارک، ممیزی ها و... شروع خواهد شد که سپس ما مدارک را برای AFC ارسال می کنیم. AFC هم مدارکی را که ارسال نموده ایم، آنالیز می نماید تا برای صدور یا عدم صدور مجوز حرفه ای باشگاه ها با توجه به مدارک ارسال شده تصمیم بگیرد. اگر مدارک باشگاه ها نظر کارشناسان AFC را جلب نکند، مجوز حرفه ای صادر نخواهد شد و شرط حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم کسب این مجوز است.

وی با اشاره به شرایط باشگاه نفت تهران و شرایط سخت این باشگاه برای دریافت مجوز حرفه ایی ادامه داد: آنچه همه ما از بیرون می بینیم، شرایط باشگاه نفت برای دریافت مجوز حرفه ای سخت است، اما در این خصوص پیش داوری و قضاوتی نمی کنیم. به عنوان یک ایرانی هم امیدواریم نماینده کشورمان در آسیا بتواند این مجوز را دریافت کند. شاید این باشگاه با همیت و کوشش بتواند شرایط دریافت مجوز حرفه ای را فراهم کند و ممکن است توانایی حل این مشکل را داشته باشند. تا زمانی که مدارک برای ما ارسال نگردد، نمی توانیم قضاوت کنیم، اما مدارک باید تا زمان مشخص شده ارسال گردد که این فرصت کم و تهدیدهای باشگاه نفت هم زیاد است.

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای سازمان لیگ در پاسخ به این سؤال که آیا معرفی نمایندگان کشورها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا پس از صدور یا عدم صدور مجوز حرفه ای انجام خواهد شد و در این صورت تیم دیگری جایگزین نفت تهران می گردد، گفت: قاعدتاً AFC بر اساس لیستی که دارد، تیم ها را جایگزین می نماید. رتبه ای که برای تیم ها در نظر می گیرند و البته بحث ورزشی که همان دریافت سهمیه است، در این زمینه تصمیم ساز است.

مهدی در واکنش به این مسئله که شرایط نفت برای ادامه حضور در لیگ برتر به چه شکل خواهد بود و اگر این باشگاه نتواند مجوز حرفه ای دریافت کند چه اتفاقی رقم می خورد، گفت: ادامه حضور باشگاه ها در لیگ در ارتباط با مجوز حرفه ای یک بحث انضباطی است. ما همواره سعی کردیم در این زمینه به باشگاه ها یاری کنیم تا مجوز حرفه ای بگیرند. با این حال اگر باشگاهی مجوز حرفه ای نگیرد، همانطور که خیلی از تیم ها تا به امروز از سوی AFC با محرومیت روبرو شده اند، ممکن است محرومیتی هم شامل تیم های ما گردد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت محرومیت باشگاه نفت تهران این باشگاه از لیگ هم کنار گذاشته می گردد و لیگ با 15 تیم به کار خود ادامه می دهد، به خبرنگاران گفت: بعید است چنین اتفاقی برای فصل جاری رخ بدهد و اگر هم محرومیتی باشد، شامل فصل آینده می گردد. در این زمینه پیش داوری نمی کنیم و امیدواریم باشگاه نفت بتواند مجوز خود را دریافت کند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 155

به "مهدی: شرط حضور در لیگ قهرمانان آسیا دریافت مجوز حرفه ای است، فرصت کم و تهدیدهای باشگاه نفت زیاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی: شرط حضور در لیگ قهرمانان آسیا دریافت مجوز حرفه ای است، فرصت کم و تهدیدهای باشگاه نفت زیاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید