مقاله: پنجره دو جداره upvc چیست؟ (مزایا، معایب، انواع)

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، upvc ماده ای است که از مشتقات نفتی و سخت شده پلی وینیل کلراید (پی وی سی) می باشد، پنجره های دو جداره ایم از این ماده ساخته میشوند، مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت، نفوذ سرما و گرما آلاینده ها به داخل ساختمان دارند. همچنین پنجره دو جداره upvc سرعت اجرای بالای دارند از نظر قیمت نسبت به پنجره های فلزی و آلومینیمی مقرون بصرفه می باشد. پنجره دوجداره UPVC از شیشه دوجداره تشکیل شده است که داخل پنجره دوجداره از گاز آرگون استفاده می شود گاز آرگون دارای خواص زیادی می باشد که یکی از خواص آن ایجاد یک عایق برای حفظ دما می باشد

مقاله: پنجره دو جداره upvc چیست؟ (مزایا، معایب، انواع)

2- این نوع از پنجره این امکان را به شما می دهد سیستم های تک حالته و دوحالته را بر روی این بازشو اجرا کنید .

به صورت آکاردئون جمع شده و در یک کنار قرار می گیرد. در پنجره دو جداره تاشو و دربهایی با عرض بیش از سه متر یا در پارتیشین هایی که یک فضا را به طور موقت از فضای دیگر جدا نموده و لزوما باید در برخی مواقع به طور کلی جمع شوند کاربرد دارد. پروفیل و یراق آلات متفاوت و از انواع دیگر پنجره ها گران تر است.

ویژگی این سیستم بازشو پنجره دوجداره بروی دو محور به صورت افقی و عمودی می باشد. این سیستم به گونه ای طراحی شده که مانع بسیار مقاومی در برابر نفوذ باران و غبار و کاهش آلودگی صوتی به صورت چشمگیر می باشد. هنگام شدت باد و باران و طوفان بالاترین میزان صرفه جویی در هزینه های سرمایش و گرمایش و استفاده از حالت دوم برای عدم درگیری با پرده در هنگام وزش باد و طوفان از مزایای این نوع پنجره دو جداره می باشد.

منبع مقاله: پنجره دو جداره upvc چیست؟ (مزایا، معایب، انواع)

انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1304

به "مقاله: پنجره دو جداره upvc چیست؟ (مزایا، معایب، انواع)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: پنجره دو جداره upvc چیست؟ (مزایا، معایب، انواع)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید