مقاله: تفاهم نامه همکاری سازمان نوسازی مدارس کشور با آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، احداث فضاهای آموزشی با استفاده از دانش فنی، تجربیات مهندسان ایرانی و بعلاوه علم روز جهان در اقصی نقاط کشور در حال اجرا است.

مقاله: تفاهم نامه همکاری سازمان نوسازی مدارس کشور با آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

مطابق این تفاهم نامه، ارائه خدمات مشاوره ژئوتکنیک به منظور ارزیابی و مکان یابی فضاهای آموزشی، انجام آزمایشات مرتبط با مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای فضاهای آموزشی، ارائه خدمات کنترل کیفیت عملیات اجرایی طرح ها، همکاری در مشخص و تدوین استانداردها، ضوابط و معیارهای ساخت و بازسازی فضاهای آموزشی و همکاری در پیاده سازی و استقرار سیستم مدیریت کیفیت جامع (TQM) در عملیات اجرایی طرح ها، به عهده آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک خواهد بود.

سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور هم در راستای عملیاتی شدن این تفاهم نامه، زمینه های لازم برای تسهیل در امور و بعلاوه ابلاغ به ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ها به جهت همکاری مستمر با آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را به انجام خواهد رساند.

در این راستا، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به منظور استفاده مطلوب و بهینه از توانمندی علمی، فنی و تجهیزاتی، در جهت ارتقاء کیفیت ساخت فضاهای آموزشی، تفاهم نامه همکاری مشترک را با شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک به امضا رساند.

منبع مقاله: تفاهم نامه همکاری سازمان نوسازی مدارس کشور با آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک

انتشار: 21 دی 1400 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1399

به "مقاله: تفاهم نامه همکاری سازمان نوسازی مدارس کشور با آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: تفاهم نامه همکاری سازمان نوسازی مدارس کشور با آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید