قاضی فدرال شکایت ترامپ برای ابطال نتایج آرای جورجیا را رد کرد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، یک قاضی فدرال تلاش ترامپ برای ابطال نتایج آرا در ایالت جورجیا را رد کرده است.

قاضی فدرال شکایت ترامپ برای ابطال نتایج آرای جورجیا را رد کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، تازه ترین شکایت دونالد ترامپ برای رد پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ایالت جورجیا نیز با شکست روبرو شده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، مارک کوهن قاضی فدرال جورجیا با صدور حکمی، شکایت ترامپ برای ابطال نتایج انتخابات ریاست جمهوری در این ایالت و پیروزی جو بایدن را رد کرده است.

ترامپ این شکایت را علیه فرماندار و وزیر امور داخلی ایالت جورجیا تنظیم کرده بود. وی مقام های ارشد انتخاباتی ایالت جورجیا را به رای گیری گسترده غیرقانونی متهم کرده بود.

این در حالی است که روزنامه واشنگتن پست یک گفت وگوی تلفنی بین دونالد ترامپ با مقام های ارشد ایالت جورجیا را منتشر کرده است که نشان می دهد ترامپ مقام های این ایالت را تحت فشار قرار داده است تا آرا کافی برای تغییر نتایج در این ایالت به نفع وی را پیدا کنند.

گفت وگوی تلفنی روز شنبه تازه ترین اقدام ترامپ در ادامه تلاش های 2 ماه اخیر وی برای زیر سئوال بردن نتایج انتخابات جنجالی نوامبر به شمار می رود. ترامپ و متحدان سیاسی وی بارها ادعا کرده اند که در انتخابات نوامبر تقلب و کلاهبرداری گسترده ای اجرا شده ولی شکایت های متعدد ستاد انتخاباتی ترامپ تا به امروز در بیشتر دادگاه های آمریکا رد شده است.

برد رافن اسپرگر مقام ارشد انتخاباتی ایالت جورجیا گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا من را تحت فشار قرار داد تا با او گفت وگوی تلفنی نامتناسبی داشته باشم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1399 بروزرسانی: 24 بهمن 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 905

به "قاضی فدرال شکایت ترامپ برای ابطال نتایج آرای جورجیا را رد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاضی فدرال شکایت ترامپ برای ابطال نتایج آرای جورجیا را رد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید