عراق می توانست در دقیقه 95 به ایران گل بزند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مدافع سابق تیم ملی پیش بینی کرد که اگر بازی ایران و عراق تا دقیقه 95 ادامه داشت، عراقی ها به گل می رسیدند.

عراق می توانست در دقیقه 95 به ایران گل بزند

سعید مراغه چیان در گفت وگو با خبرنگاران، درباره بازی ایران و عراق اظهار کرد: در دو بازی قبل به خصوص مقابل یمن خوب محک نخوردیم. ویتنام هم در نیمه دوم خوب بازی کرد ولی بازی اصلی ما با عراق بود که ایران در نیمه اول یک مقدار بهتر از عراق بازی کرد. ما در ارسال پاس، اشتباهات زیادی داشتیم. تعداد پاس های ما به عدد چهار نمی رسید.

این بازیکن سابق تیم ملی اعلام کرد: هر دو تیم بازی درگیرانه داشتند و خیلی فشرده بازی کردند. در نیمه دوم عراق خیلی بهتر بازی کرد. این تیم در توپ گیری و در هوا بهتر بود. حتی می توانست به گل هم برسد. این یک هشدار بود برای ایران بود که کارسختی در ادامه راه دارد.

او با اشاره به صدرنشینی ایران در دور گروهی گفت: این صدرنشینی کارمان را در دور بعد هموارتر می نماید. در ادامه قرعه راحت تری خواهیم داشت و فعلا از بازی با استرالیا، ژاپن و کره جنوبی اجتناب می کنیم.

مراغه چیان درباره تغییر ترکیب تیم ملی به نسبت دو بازی گذشته گفت: کی روش به دلیل اینکه بالای سر تیم است، بهتر از من از تیمش شناخت دارد. البته می دانستم او در هر بازی یک تاکتیک را انتخاب می نماید. تعویض پنج بازیکن در یک بازی خوب نیست. به نظرم کی روش می توانست یکی، دو بازیکن را عوض کند.

هافبک سابق تیم ملی تاکید نمود: ترکیب کی روش برای این بازی برای گل نخوردن بود. او سیستمی را اتخاذ کرد که کاملا دفاعی بود. نیمه دوم تیم ما حالت هجومی خود را از دست داد. توپ گیری مناسبی در بازی با عراق صورت نگرفت.

وی درباره افت فنی وحید امیری در نیمه دوم و استفاده از او در هر سه ملاقات اخیر ایران یادآور شد: به نظرم امیری را برای اوت انداختن آورده بود. ما می خواستیم از روی آغاز مجددها به گل برسیم. من این نوع بازی را نمی پسندم که یک تیم بیش از 10 اوت دستی بیندازد. جهانبخش هم خیلی خوب نبود. امید ابراهیمی هم جنگندگی بازی با پرتغال و اسپانیا را نداشت.

مراغه چیان اعلام کرد: عراقی ها بیشتر از سمت راست حمله می کردند اما در نیمه دوم در هر دو طرف خوب بودند. اگر ضربه سر بازیکن عراق گل می شد، کار سخت بود. دروازه بان مان ما را نجات داد.

او در خاتمه گفت: بیرون رفتن مهند باعث شد نفس راحتی بکشیم. مربی آن ها به نفع ایران تعویض کرد. آن ها در بیست دقیقه آخر خیلی خوب حمله کردند. اگر پنج دقیقه دیگر ادامه داشت، عراق به گل می رسید. ایران در نیمه دوم تحت تاثیر عراق بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 144

به "عراق می توانست در دقیقه 95 به ایران گل بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عراق می توانست در دقیقه 95 به ایران گل بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید