شهردار جدید بروجن معرفی گردید

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، به گزارش خبرنگاران، علیرضا صادقی ظهر سه شنبه طی مراسمی به عنوان شهردار جدید شهر بروجن معرفی گردید و از زحمات غلامرضا ایمانی شهردار سابق این شهر قدردانی شد.

شهردار جدید بروجن معرفی گردید

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهار محال و بختیاری در مراسم تودیع و معارفه شهردار بروجن گفت: شهر بروجن به عنوان دومین مرکز بزرگ جمعیت شهری توانمندی های بسیاری دارد که باید از این ظرفیت های برای توسعه شهر بهره گرفته گردد.

محمدرضا رئیسی گفت: این شهر یکی از مهمترین شهرهای استان چهارمحال و بختیاری است که توانسته در حوزه گردشگری بسیار پیروز عمل کند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهار محال و بختیاری ادامه داد: مسافران بسیاری از استان های مختلف کشور مانند اصفهان، خوزستان و ... به منطقه بروجن سفر می نمایند و باید از ظرفیت گردشگری برای توسعه بیشتر شهر بهره گرفته گردد.

وی یادآور شد: منطقه بروجن یکی از قطب های مهمی صنعتی استان نیز به شمار می رود که بسیاری از واحد های صنعتی بزرگ استان در شهرک صنعتی بروجن واقع هستند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهار محال و بختیاری گفت: باید ظرفیت های مورد شناسایی قرار گیرند و با بهره گیری از ظرفیت ها در راستا توسعه شهر گام بر داشته گردد.

بروجن دومین شهر پر جمعیت استان بعد از شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 280

به "شهردار جدید بروجن معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار جدید بروجن معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید