سقوط نادال در ملبورن ، بیستمین گراند اسلم عقب افتاد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، رافائل نادال قهرمان 19 گراند اسلم دنیا در مرحله یک چهارم نهایی تنیس اوپن استرالیا با شکست سه بریک مقابل دومنیک تیم از کشور اتریش از گردونه رقابت ها حذف شد تا بزرگترین شگفتی جام رقم بخورد.

سقوط نادال در ملبورن ، بیستمین گراند اسلم عقب افتاد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا فوق لیسانس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، در ست اول این ملاقات دو تنیس باز در امتیاز 6-6 مساوی شدند و در تای برک دومنیک تیم عملکرد بهتری داشت و پیروز شد با نتیجه 7-3 امتیاز هفتم را بدست آورد. در ست دوم نیز همین شرایط تکرار شد ولی بازهم در تای برک تیم اتریشی با رجحان 7-4 امتیاز هفتم را بدست آورد تا درست های اول و دوم با نتایج مشابه 7-6و7-6 مقابل رافائل نادال به رجحان برسد. در ست سوم رجحان از آن نادال بود و با نتیجه 6-4 به پیروزی رسید. درست چهارم باردیگر کوشش دو تنیسور در امتیاز 6-6 برابرشد تا برای سومین بار تای برک برنده این ست را معین کند و در نهایت دومنیک تیم با رجحان 8-6 امتیاز هفتم را بدست آورد تا صعود به نیمه نهایی را جشن بگیرد.

تیم که رنک پنجم دنیا را در اختیار دارد روز آدینه در مرحله نیمه نهایی به مصاف الکساندر زورف از آلمان خواهد رفت که رنک هفتم دنیا را در اختیار دارد.

در مرحله نیمه نهایی بخش زنان فردا گابرینی مارکوزا از اسپانیا با سیمونا هالپ رنک سوم دنیا از رومانی ملاقات می نماید. آشلی بارتی بهترین تنیس باز حال حاضر دنیا از کشور میزبان نیز با صوفیا کنین از آمریکا روبرو می گردد.

  • ملاقات شماره 50 بزرگان تنیس | مرور پنج رقابت تاریخی راجر و نوله
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 230

به "سقوط نادال در ملبورن ، بیستمین گراند اسلم عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقوط نادال در ملبورن ، بیستمین گراند اسلم عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید