سری C لغو و زمان پنجره جابجایی فوتبال ایتالیا اعلام شد، احتمال برگزاری پلی آف برای معین قهرمان سری A افزایش یافت

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، فدراسیون فوتبال ایتالیا، دستورات جدید برای فصل فعلا متوقف شده لیگ های سطوح مختلف اعلام نمود.

سری C لغو و زمان پنجره جابجایی فوتبال ایتالیا اعلام شد، احتمال برگزاری پلی آف برای معین قهرمان سری A افزایش یافت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، در جلسه اخیر بین فدراسیون فوتبال ایتالیا و کمیته برگزاری لیگ های این کشور، زمان آغاز و خاتمه فصل جابجایی تابستانی و همچنین ضرب الاجل برای فصل متوقف شده سری A، معین شد.

بر این اساس، پنجره جابجایی تابستانی از اول سپتامبر (11 شهریور) تا 5 اکتبر 2020 (14 مهر 1399) باز خواهد بود. باشگاه های ایتالیایی صرفا در این تاریخ ها می توانند بازیکنان جدیدی به ترکیب خود اضافه نمایند.

پنجره جابجایی زمستانی هم دچار تغییراتی شده و باشگاه هایایتالیایی از 4 ژانویه 2021 تا 31 ژانویه 2021 قادر به خرید هستند.

همچنین ممکن است تکلیف مسابقات سری A به وسیله بازی پلی آف معین گردد و حتی در صورتی که امکان برگزاری بازی پلی آف مهیا نباشد، هیچ تیمی قهرمان نخواهد شد.

گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اظهار داشت در صورتی که رقابت های سری A بار دیگر متوقف گردد، مسابقات به وسیله رقابت پلی آف پیگیری خواهد شد. اگر برگزاری پلی آف هم به هر دلیلی امکان پذیر نباشد، به وسیله الگوریتم جدول، تیم های صعودنماینده به رقابت های اروپایی و همچنین تیم های سقوط نماینده معین خواهند شد و هیچ تیمی به عنوان قهرمان مسابقات سری A انتخاب نمی گردد.

این دستور العمل در سری B اجرا می گردد اما سری C تعطیل شده و ویچنزا، رجینا و مونتزا (تیم سیلویو برلوسکونی) به سری B صعود کردند و گوتزانو، ریمینی، ریتی راهی دسته پایین تر شدند.

ادعای جنجالی کوریره دلواسپورت: دو باشگاه سری A از اعلام ابتلای بازیکنان شان به کرونا خودداری می نمایند!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 513

به "سری C لغو و زمان پنجره جابجایی فوتبال ایتالیا اعلام شد، احتمال برگزاری پلی آف برای معین قهرمان سری A افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری C لغو و زمان پنجره جابجایی فوتبال ایتالیا اعلام شد، احتمال برگزاری پلی آف برای معین قهرمان سری A افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید