سرمایه گذاری 121 میلیون دلاری انگلیس در راهروی مالی چین-پاکستان

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، اداره توسعه بین المللی انگلیس با اعلام همکاری 121.6 میلیون دلاری برای ساخت بزرگراه برهان هاویلیان در راستا شمالی راهرو مالی چین و پاکستان پیشنهاد همکاری داده است.

سرمایه گذاری 121 میلیون دلاری انگلیس در راهروی مالی چین-پاکستان

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از اکسپرس تریبون، اداره توسعه بین المللی انگلیس برای ساخت بزرگراه برهان هاویلیان در راستا شاقتصادی راهرو اقتصادی پکن-اسلام آباد اعلام آمادگی نموده است.

بانک توسعه آسیا (ADB) و اداره توسعه بین المللی (DFID) انگلیس به طور کلی، 327 میلیون دلار را در پروژه بزرگراه 59 کیلومتری برهان هاویلیان که با نام دیگر حسن ابدال هاویلیان نیز معرفی شده است، با پروژه 46 میلیارد دلاری راهرو اقتصادی پکن- اسلام آباد همکاری خواهد نمود.

گفته می گردد که 121.6 میلیون دلار همکاری انگلیس در راهرو اقتصادی پکن- اسلام آباد بدهی پاکستان را کاهش خواهد داد.

یاری اقتصادی 121 میلیون دلاری اداره توسعه بین المللی انگلیس به بانک توسعه آسیا مجوزی برای یاری بیشتری برای توسعه در پروژه این بزرگراه را فراهم خواهد نمود.

انگلیس برای نخستین بار در پروژه زیرساخت در پاکستان یاری اقتصادی فراهم می نماید در حالی که این کشور تاکنون نگاه خود را به بخش اجتماعی پاکستان متمرکز نموده بود.

اداره توسعه بین المللی انگلیس این یاری اقتصادی را در دو قسط 82.4 و 39.2 میلیون دلاری به راهرو اقتصادی پکن- اسلام آباد اختصاص خواهد داد.

بزرگراه 95 کیلومتری برهان، در اتصال راستا شاقتصادی راهرو اقتصادی پکن- اسلام آباد از اهمیت ویژه ای برخوردار است همچنین راستاهای شرقی و غربی پاکستان را نیز با کنجراب در چین متصل خواهد نمود.

نواز شریف نخست وزیر پاکستان چندی قبل پس از ملاقات از انگلیس اعلام نموده بود که دولت جدید لندن در بخش های تجاری و اقتصادی روابط خود را با اسلام آباد گسترش خواهد داد.

مقامات انگلیس و پاکستان در این ملاقات در خصوص روابط دوجانبه اسلام آباد - لندن و امور منطقه ای، بین المللی و شرایط کنونی خاورمیانه به بحث و گفتگو پرداخته بودند.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 103

به "سرمایه گذاری 121 میلیون دلاری انگلیس در راهروی مالی چین-پاکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری 121 میلیون دلاری انگلیس در راهروی مالی چین-پاکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید