روسیه 300 نیرو به مرکز نظامی مشترک در حسکه سوریه فرستاد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، افسر مسئول مرکز نظارت مشترک روسیه و سوریه خاطرنشان کرد 300 نیروی پلیس نظامی روس به استان حسکه در شمال شرق این کشور اعزام شدند.

روسیه 300 نیرو به مرکز نظامی مشترک در حسکه سوریه فرستاد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به نقل از آرتی عربی، دیمتری سنتسوف افسر مسئول در مرکز نظارت مشترک روسیه و سوریه، امروز (دوشنبه) گفت که یگانی جدید از نیرو های پلیس نظامی مسکو به استان حسکه در شمال شرق سوریه اعزام شدند.

او گفت: 300 نیروی نظامی دیگر به مرکز مشترک نظارت بر آتش بس اعزام کردیم و هدف از این کار تقویت مراکز مشترک با نیرو های ارتش سوریه است.

سونتسوف اضافه کرد: یگان پلیس نظامی روسیه به یکی از مراکز نظارتی مشترک در استان حسکه رسیدند و وظیفه اصلی آن ها یاری به کاهش درگیری در منطقه است و نیرو های ما بر اجرای آتش بس و التزام طرف ها به آن نظارت می نمایند و انواع یاری های انسان محبت آمیز را به دست ساکنان محلی این استان می رسانند.

او گفت: گروه اول نیرو های تقویتی به حسکه رسیدند و گروه های بعدی در آینده نزدیک به سوریه اعزام می شوند و در شهرک های عین عیسی، تل تمر، عاموا و سایر مراکز مسکونی مستقر می شوند.

گفته شده هواپیما های باربری نظامی روسیه نیز مقادیری سلاح، وسایل ارتباطی و تجهیزات نظامی به منطقه منتقل کردند.

بر اساس توافق های اجرا شده میان روسیه و ترکیه، یگان هایی از پلیس مسکو در مراکز نظارت بر آتش بس در استان حسکه مستقر شدند تا ثبات را در منطقه برقرار نمایند.

در سرانجام ماه دسامبر 2020 گروهی از نیروی پلیس نظامی روسیه در شهرک عین عیسی در استان حسکه در شمال شرق سوریه مستقر شدند و مراکز حضور نیرو های ارتش سوریه بار ها از سوی عناصر مسلح تحت حمایت ترکیه هدف قرار گرفته شدند، اما هنگامی که این مراکز مشترک شدند، میزان حملات به آن ها کاهش یافت.، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 927

به "روسیه 300 نیرو به مرکز نظامی مشترک در حسکه سوریه فرستاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه 300 نیرو به مرکز نظامی مشترک در حسکه سوریه فرستاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید