رسول موسوی خطاب به ترامپ: متن اعلامیه ایران و روسیه درباره حقوق بین الملل را بخوان تا بفهمی در شرق چه خبر است

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، مدیرکل آسیای غربی وزارت امور خارجه ایران به ترامپ توصیه کرد متن اعلامیه مشترک ایران و روسیه درباره ارتقای حقوق بین الملل که به امضای ظریف و لاوروف رسیده را بخواند تا بفهمد در شرق چه چیزی در حال وقوع است.

رسول موسوی خطاب به ترامپ: متن اعلامیه ایران و روسیه درباره حقوق بین الملل را بخوان تا بفهمی در شرق چه خبر است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

سید رسول موسوی دستیار وزیر خارجه و مدیرکل آسیای غربی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (چهارشنبه) با انتشار تصویری از محمدجواد ظریف و سرگئی لاوروف در حال مبادله سند اعلامیه مشترک ایران و روسیه در مورد حقوق بین الملل که دیروز (سه شنبه) در مسکو به امضا رسید و با ارائه متن این اعلامیه در توئیتی به رئیس جمهور آمریکا توصیه کرد متن این اعلامیه را بخواند تا از تحولات در شرق مطلع گردد.

وی نوشت: اصول حقوق بین الملل، متن خوبی برای یادگیری اصول اولیه حقوق بین الملل است. به دونالد ترامپ توصیه می کنم آن را بخواند و بفهمد در شرق چه چیزی در حال وقوع است.

موسوی یادآور شد: شرق معلم غرب در حقوق بین الملل شده است.

به گزارش فارس، محمدجواد ظریف و سرگئی لاوروف وزرای خارجه ایران و روسیه روز سه شنبه 27 خرداد ماه اعلامیه ای مشترک را در مورد ارتقای حقوق بین الملل در مسکو امضا کردند.

ایران و روسیه در این اعلامیه مشترک، بر تعهد کامل خود به اصول حقوق بین الملل و مقابله با رویکردهای غیرقانونی یکجانبه در حل و فصل بحران های جهانی تأکید کردند.(اینجا بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 556

به "رسول موسوی خطاب به ترامپ: متن اعلامیه ایران و روسیه درباره حقوق بین الملل را بخوان تا بفهمی در شرق چه خبر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رسول موسوی خطاب به ترامپ: متن اعلامیه ایران و روسیه درباره حقوق بین الملل را بخوان تا بفهمی در شرق چه خبر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید