راه اندازی سامانه تلفنی صندوق بازنشستگی برای بازنشستگان مبتلا به کرونا

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، صندوق بازنشستگی کشوری شماره تلفن 91324645 (021) را برای شناسایی و برنامه ریزی اقدامات بعدی برای بازنشستگان کشوری مبتلا به کرونا راه اندازی کرد.

راه اندازی سامانه تلفنی صندوق بازنشستگی برای بازنشستگان مبتلا به کرونا

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، براین اساس، بازنشستگانی که به طور قطعی به بیماری کرونا مبتلا شده اند، می توانند ضمن تماس با شماره 91324645 (021) شامل 20 خط و اعلام بیماری خود، این صندوق را برای برنامه ریزی اقدامات بعدی به منظور کاستن از دامنه مسائل ناشی از ابتلا به بیماری کرونا کمک دهند.

پس از تماس بازنشستگان کشوری با تلفن یاد شده و اعلام بیماری و مسائل مرتبط با کرونا به کارشناسان صندوق بازنشستگی کشوری، مشخصات، تلفن و نشانی آن ها ثبت شده و برای برنامه ریزی های آینده به منظور کاهش آثار و تبعات بیماری کرونا در بازنشستگان تحت پوشش استفاده خواهد شد. این اقدامات شامل ارایه خدمات درمانی نیست.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، صندوق بازنشستگی کشوری از این پس برای اطلاع رسانی های مورد احتیاج در مورد بیماری کرونا پیامک هایی با سرشناسه SABA برای بازنشستگان تحت پوشش خود ارسال خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 340

به "راه اندازی سامانه تلفنی صندوق بازنشستگی برای بازنشستگان مبتلا به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی سامانه تلفنی صندوق بازنشستگی برای بازنشستگان مبتلا به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید