دلتنگی های شمشیرباز ملی پوش، رهبری: در خانه به سختی تمرین می کنم

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، ملی پوش شمشیربازی سابر ایران گفت: امیدوارم زودتر مسئله شیوع ویروس کرونا تمام گردد چون در خانه به سختی تمرین می کنم و دلم برای اردو و مسابقه تنگ شده است.

دلتنگی های شمشیرباز ملی پوش، رهبری: در خانه به سختی تمرین می کنم

جهت دریافت خدمات انواع الاچیق های زیبا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

محمد رهبری در گفت وگو با خبرنگاران درباره وضعیتی تمرینی خود در شرایط قرنطینه بیان نمود: با شرایط سختی و با برنامه تمرینی که مربیان فرستاده اند در خانه تمرین می کنم. این مدتی که در خانه هستم دلم برای اردو، مسابقه و دیدن هم تیمی هایم تنگ شده است. ما در اوج مسابقات بودیم که به دلیل کرونا همه رقابت ها کنسل شدند و خانه نشین شدیم. امیدوارم این شرایط زودتر تمام گردد و دیگر هم درگیر چنین مسئله ای نشویم.

ملی پوش سابر ایران در خصوص تعویق بازی های المپیک گفت: برنامه ریزی که ما نموده بودیم به این گونه بود که در المپیک به اوج آمادگی برسیم. اکنون این تعویق یک ساله فرصتی شد تا بهتر و بیش تر تمرین کنیم. به نظرم تعویق المپیک فرصت خوبی شد تا ورزشکاران خیلی از رشته ها که مصدوم هستند بتوانند آماده شوند. تیم ما هم یک سال سخت را پشت سر گذاشت و الان می تواند استراحت کند و با انگیزه بیش تر و بدون استرس کسب سهمیه، آماده گردد.

رهبری در پاسخ به این پرسش که چون سهمیه شمشیربازی به نام کشور است نگران قرار دریافت در ترکیب تیم اعزامی به المپیک است یا خیر؟ تاکید نمود: سهیمه به نام کشور است و این مساله باعث ایجاد انگیزه برای بقیه نفرات هم می گردد تا خود را به ترکیب تیم برسانند. خود من نیز تمام هدفم را بر این گذاشته ام در ترکیب تیم قرار بگیرم. هر کسی حقش باشد در المپیک حضور پیدا می نماید و من هم سعی می کنم عملکردم به گونه ای باشد که حضور در المپیک حقم باشد.

او در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براین که چقدر از عملکرد خود در سال 98 رضایت دارد؟ توضیح داد: در بخش تیمی عملکرد خوب و رو به رشدی داشتیم. ما در مسابقات خیلی زحمت کشیدیم و نتیجه آن را هم در انتها سال دیدیم و توانستیم سهمیه تیمی المپیک را بگیریم. در بخش انفرادی هم عملکرد معمولی داشتم اما مطمئنا سال جاری بهتر خواهم شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 343

به "دلتنگی های شمشیرباز ملی پوش، رهبری: در خانه به سختی تمرین می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلتنگی های شمشیرباز ملی پوش، رهبری: در خانه به سختی تمرین می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید