دستور وزیر کشور برای ثبات قیمت ها در بازار

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تهران (پانا) - وزیر کشور با تاکید بر اینکه نمی توان بازار و مردم را به حال خود رها کرد؛ گفت باید تصمیمات و اقداماتی اتخاذ گردد که در تمامی کالاها ثبات قیمت اعمال گردد.

دستور وزیر کشور برای ثبات قیمت ها در بازار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست هماهنگی اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار، گفت: تغییر مداوم قیمت ها باعث ناراحتی می گردد و لذا باید ثبات قیمت در همه کالاها اعمال گردد.

وی با اشاره به فشار مالی بدخواهان ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران؛ گفت: زمانی که در جنگ مالی به سر می بریم باید یک دستورالعمل شفاف و روشن تهیه گردد و اختیارات لازم برای کنترل قمیت ها و ثبات بازار به مسئولین استانی و شهرستانی داده می گردد.

وزیر کشور خواهان فعال شدن ستادهای استانی و شهرستانی برای نظارت بر قیمت ها شد و گفت: فعالیت بخش خصوصی همیشه برای ما مهم است اما باید در این شرایط حواسشان به مردم هم باشد.

وی با انتقاد از بعضی سوء استفاده و دلال بازی ها در بازار، گفت: قابل قبول نیست که شاهد مستمر تغییر قیمت ها باشیم و نباید مردم احساس نمایند که فضا رها شده است.

وی از اعضای ستاد خواست: در بحث قیمت گذاری سرمنشاها را مورد توجه قرار دهند و هم بحث قیمت و هم حجم کالاها را کنترل نمایند.

در انتها این جلسه چند مصوبه برای ثبات و تنظیم بازار مورد تصویب نهاده شد که مهم ترین آن فعال شدن ستادهای استانی و شهرستانی به ریاست استانداران و فرمانداران و اعطای اختیارات لازم به این ستاد و بعلاوه قیمت گذاری اقلام بیشتری از کالاهایی که بر زندگی مردم تاثیرات مستمر و مداوم دارند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1396

به "دستور وزیر کشور برای ثبات قیمت ها در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور وزیر کشور برای ثبات قیمت ها در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید