خبرنگاران 200 بسته بهداشتی میان نیازمندان دشتستان توزیع شد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، بوشهر- خبرنگاران- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش سعدآباد شهرستان دشتستان گفت: 200 بسته حمایتی بهداشتی برای مبارزه با بیماری کرونا بین نیازمندان این بخش توزیع شد.

خبرنگاران 200 بسته بهداشتی میان نیازمندان دشتستان توزیع شد

علی پیروز منش روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه کرد: این بسته ها که شامل مواد شوینده، بهداشتی و ضدعفونی کننده است با یاری خیران و با اولویت افراد نیازمند و در معرض خطر با بیماری خاص تهیه و توزیع شد.

وی بیان نمود: همچنین 800 میلیون ریال نیز بصورت نقدی در همین زمینه برای یاری معیشتی و پیشگیری و مبارزه با این بیماری و پیوستن به پویش در خانه ماندن در چند روز اخیر توزیع شده است.

پیروز منش ادامه داد: این اداره با یاری چهارمرکز نیکوکاری و بیش از 100 خیر کار رسیدگی به 2 هزار خانوار که حدود هشت هزار نفر مددجوی تحت پوشش را شامل می گردد، برعهده دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش سعدآباد اضافه کرد: یکی دیگر از خدمات این روزهای کرونایی برنامه های فرهنگی و آموزش های مجازی مددجویان به وسیله نرم افزار سروش و ارائه آموزش ها و توصیه های بهداشتی لازم به خانواده های تحت حمایت توسط کارشناسان مرکز بوده است.

شهرستان دشتستان با مرکزیت شهر برازجان از توابع استان بوشهر است.

منبع: ایرنا
انتشار: 8 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 423

به "خبرنگاران 200 بسته بهداشتی میان نیازمندان دشتستان توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 200 بسته بهداشتی میان نیازمندان دشتستان توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید