خبرنگاران کشف بیش از 2 هزار ثوب البسه خارجی قاچاق در ماکو

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، ارومیه- خبرنگاران- جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: 2هزار و 370 ثوب البسه خارجی قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال در شهرستان ماکو کشف و ضبط شد.

خبرنگاران کشف بیش از 2 هزار ثوب البسه خارجی قاچاق در ماکو

سرهنگ علی ابراهیمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه قاچاق کالا، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان ماکو قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و نامحسوس، شخص مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی های لازم اقدام به متوقف کردن یک دستگاه وانت سایپا کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو، 2 هزار و 370 ثوب البسه خارجی قاچاق کشف شد، خاطرنشان کرد: طبق اعلام کارشناسان ارزش کالای کشف شده 6 میلیارد ریال بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.

منبع: ایرنا
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 401

به "خبرنگاران کشف بیش از 2 هزار ثوب البسه خارجی قاچاق در ماکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف بیش از 2 هزار ثوب البسه خارجی قاچاق در ماکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید