خبرنگاران ویژه نامه سالگرد ارتحال امام خمینی در آتن منتشر شد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، آتن- خبرنگاران- به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ویژه نامه الکترونیکی به زبان یونانی و انگلیسی در آتن منتشر شد.

خبرنگاران ویژه نامه سالگرد ارتحال امام خمینی در آتن منتشر شد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

رایزنی فرهنگی سفارت جمهوری اسلامی در آتن اعلام نمود: هر ساله به همین مناسبت با برپایی مجالسی در آتن و دیگر مناطق یونان، یاد آن عزیز سفر نموده گرامی داشته می شد، اما سال جاری با توجه شیوع پاندمی کرونا و تعطیلی تمامی برنامه ها و نشست های فرهنگی، ویژه نامه ای منتشر شده تا اندیشه های آن رهبر فقید در جامعه یونان گسترش یابد.

علی محمد حلمی در بیانیه ای توضیح داد: در این ویژه نامه به دو زبان (یونانی - انگلیسی) با عنوان گرامی داشت سی و یکمین سالروز رحلت امام خمینی (ره) رهبری که دنیا را تکان داد منتشر شد که در آن مقالات مختلفی با موضوعات زندگینامه، مشاخصات، دیدگاه های سیاسی و اجتماعی امام خمینی (ره) درج شده است.

حلمی در بخش سخن سردبیر ویژه نامه ضمن اشاره به نقش امام (ره) در پیروزی انقلاب و پس از انقلاب بعضی از خصوصیات شاخص ایشان را بیان نموده و به آنالیز سخنان اندیشمندان غربی نسبت به این رهبر کاریزماتیک قرن بیست و یکم پرداخت.

وی نوشت: شخصیت پرصلابت، سادگی، نفوذ کلام و قاطعیت در تصمیم گیری، او را رهبری پیروز در میدان های انقلاب و پس از انقلاب به دنیا معرفی کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 459

به "خبرنگاران ویژه نامه سالگرد ارتحال امام خمینی در آتن منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ویژه نامه سالگرد ارتحال امام خمینی در آتن منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید