خبرنگاران وزیر خارجه امارات بر همبستگی با دولت و ملت ایران در مبارزه با کرونا تاکید کرد

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، تهران-خبرنگاران- شیخ عبدالله بن زایدآل نهیان وزیر خارجه امارات در تماس تلفنی با محمد جواد ظریف بر همبستگی با دولت و ملت ایران در مبارزه با کرونا تاکید کرد.

خبرنگاران وزیر خارجه امارات بر همبستگی با دولت و ملت ایران در مبارزه با کرونا تاکید کرد

به گزارش روز یکشنبه اداره کل اطلاع رسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر خارجه و همکاری بین المللی امارات متحده عربی دقایقی پیش در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه بر همبستگی با دولت و ملت ایران در مبارزه با شیوع کرونا تاکید کرد.

محمد جواد ظریف نیز ضمن قدردانی از اعلام همبستگی و کمک های امارات، کرونا را موضوعی جهانی خواند که عزم، همکاری و همکمک همه کشورهای جهان برای شکست آن ضرورت دارد.

پیش از این محمد جواد ظریف و المار ممدیارف وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در گفت وگویی تلفنی در خصوص شیوع کرونا در منطقه و جهان و لزوم همکاری جمعی همه کشورها رایزنی و مصاحبه کردند.

وزیر امور خارجه در این گفت وگو ضمن قدردانی از کمک های دولت و ملت جمهوری آذربایجان، تحریم های ظالمانه و یکجانبه ایالات متحده آمریکا را مانعی مهم بر سر راه مبارزه کشورمان با این ویروس خطرناک خواند و یادآوری کرد ایران و جهان این مرحله سخت را پشت سر خواهند گذاشت.

از زمان شیوع کرونا در ایران محمد جواد ظریف رایزنی های گسترده ای هم از طریق گفت و گوهای تلفنی و هم با استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی برای برای تبیین شرایط ایران برای کشورهای مختلف داشته است.

امروز هم دستیاران وزیر امور خارجه در دیدارهای جداگانه با سفرا و نمایندگی های مقیم ایران نامه های محمد جواد ظریف به وزیران خارجه کشورهای مختلف در خصوص کارزار ایران با کرونا و تاثیر تحریم های ظالمانه آمریکا در این کارزار با تحویل دیپلماتهای مقیم تهران کردند.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 365

به "خبرنگاران وزیر خارجه امارات بر همبستگی با دولت و ملت ایران در مبارزه با کرونا تاکید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران وزیر خارجه امارات بر همبستگی با دولت و ملت ایران در مبارزه با کرونا تاکید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید