خبرنگاران نظامیان فرانسوی افغانستان را ترک نمایند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، کابل - خبرنگاران - رییس عمومی شورای علمای غرب افغانستان با انتقاد از اهانت فرانسوی ها به پیامبر عظیم اسلام (ص)، خواستار اخراج نظامیان این کشور اروپایی از افغانستان شد.

خبرنگاران نظامیان فرانسوی افغانستان را ترک نمایند

به گزارش بامداد آدینه خبرنگاران، مولوی خداداد صالح، رئیس شورای علمای حوزه غرب این کشور گفت: توهین به پیامبر عزیز اسلام (ص) از طرف یک استاد دانشگاه در کشور فرانسه محکوم بوده و برای مسلمانان دنیا غیر قابل قبول است.

وی اضافه کرد: توهین به پیامبر بزرگوار اسلام (ص) از طرف یک فرد که رئیس جمهوری فرانسه نیز از او حمایت نموده، قلب مسلمانان را رنجیده است.

صالح ادامه داد: نظامیان فرانسوی باید هر چه زودتر افغانستان را ترک نمایند.

رئیس شورای علمای غرب افغانستان بیان داشت سربازان فرانسوی برای کشتن مردم مسلمان افغانستان آمده و نمی خواهند صلح در این کشور تأمین گردد.

جبرئیلی یکی دیگر از علمای هرات افغانستان نیز از مردم خواست که وحدت خود را حفظ نمایند چرا که دشمنان اسلام با ترفندهای مختلف می خواهند میان مردم افغانستان و مسلمانان دنیا فاصله ایجاد کند.

مردم افغانستان با اهانت فرانسوی ها به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام واکنش نشان داده و روز گذشته حزب نهضت اسلامی افغانستان نیز این حرکت فرانسوی ها را زوال اخلاق درغرب مطرح کرد.

شورای اخوت اسلامی افغانستان نیز روز گذشته در مراسم تجلیل از میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) این عمل فرانسوی ها تحت عنوان آزادی بیان محکوم کرد و آن را سوء استفاده از آزادی بیان مطرح کرد.

امروز آدینه نیز قرار است تظاهراتی در کابل پایتخت افغانستان علیه فرانسه برگزار گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 آذر 1399 بروزرسانی: 7 آذر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 760

به "خبرنگاران نظامیان فرانسوی افغانستان را ترک نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نظامیان فرانسوی افغانستان را ترک نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید