خبرنگاران مردم روز طبیعت را در منازل خود بمانند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، قصرشیرین- خبرنگاران- فرماندار قصرشیرین گفت: مردم به منظور مقابله با ویروس کرونا امروز (روز طبیعت) را در خانه های خود بمانند و از حضور در بوستان ها و تفرجگاه ها خودداری نمایند.

خبرنگاران مردم روز طبیعت را در منازل خود بمانند

مراد علی تاتار روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: بر اساس اعلام ستاد کرونا و با توجه به تغییر رنگ کرونایی شهرستان از آبی به زرد احتیاج است مردم دستورالعمل های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت نمایند.

وی گفت: برگزاری هرگونه دورهمی و آیین تجمعی سلامت مردم را به مخاطره می اندازد و احتیاج است که مردم این شرایط را مدیریت نموده و از حضور در چنین تجمع هایی خودداری نمایند.

فرماندار قصرشیرین گفت: همچنین محدودیت های ترافیکی نیز اعمال شده و از حضور خودروهای غیربومی برای صیانت از سلامت مردم با همکاری پلیس جلوگیری می گردد.

تاتار ادامه داد: اعمال هرگونه محدودیت در راستای صیانت از سلامت مردم است و از این رو با هر رفتاری که سلامت مردم را به خطر بیندازد نیز برخورد می گردد.

او گفت: حضور در پارک ها و بوستان های سطح شهر نیز ممنوع است و هیچ گونه خدماتی نیز در این مکان ها به مردم ارایه نمی گردد.

وی افزود: برای پیشگیری از اعمال محدودیت های سختگیرانه و شدید مردم باید موازین بهداشتی را جدی بگیرند چون هرگونه عادی انگاری باعث افزایش شمار مبتلایان و مخاطره انداختن سلامت مردم را به دنبال دارد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 1046

به "خبرنگاران مردم روز طبیعت را در منازل خود بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مردم روز طبیعت را در منازل خود بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید