خبرنگاران مدیران مازندران دیدار مردمی را تلفنی برگزار نمایند

به گزارش فروشگاه اینترنتی هرپو، ساری - خبرنگاران - مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و واحد حقوقی استاندار مازندران گفت: با توجه به بروز بیماری کرونا و لغو برنامه دیدار عمومی حضوری، دستگاههای اجرایی استان موظف هستند شماره تلفن برای پاسخگویی به مردم اختصاص بدهند.

خبرنگاران مدیران مازندران دیدار مردمی را تلفنی برگزار نمایند

تا پیش از روزهای کرونایی براساس برنامه قبلی مدیران دستگاههای اجرای یک روز در هفته را به عنوان روز دیدار عمومی حضوری با مردم اختصاص می دادند و در این روز مردم برای بیان مسائل اداری خود مستقیما مدیر مربوطه را دیدار می کردند .

با توجه به مساله قطع زنجیره کرونا با کاهش تردد و حضور مردم ، اداره کل مدیریت عملکرد ، بازرسی و واحد حقوقی استانداری مازندران اخیرا با ارسال نامه ای خطاب به مدیران کل دستگاههای اجرایی استان از آنها خواسته طبق نامه استاندار مبنی بر انجام دیدار عمومی غیر حضوری ، یک خط تلفن برای این منظور اختصاص بدهند .

عزت الله هاشم زاده روز چهارشنبه به خبرنگار خبرنگاران گفت : طی نامه ای از مدیران دستگاههای اجرایی مازندران خواسته شد تا اختصاص یک خط تلفن برای انجام دیدار غیرحضوری و به صورت تلفنی را انجام بدهند .

وی اضافه نمود: در این مرحله از مدیران کل دستگاههای اجرایی مازندران و فرمانداران خواسته شد تا اختصاص این خط تلفن را انجام بدهند و در مرحله بعدی دستگاههای اجرایی شهرستان ها نیز وارد این فاز می شوند.

مدیرکل عملکرد استانداری مازندران با اشاره به اینکه این نامه روز گذشته به دستگاههای اجرایی ابلاغ شد ، ادامه داد : از مدیران خواسته شد با معین شدن شماره تلفن موردنظر آن را به وسیله رسانه های عمومی اعلام بکنند تا مردم آگاه شوند.

وی اضافه نمود : با اختصاص این شماره تلفن ها مدیران و معاونان در طول ساعت اداری می توانند جوابگوی مسائل و برطرف آنها باشند.

هاشم زاده درباره تعداد شماره تلفن های ادارات در این خصوص که تا به امروز ارائه داده اند ، گفت : با توجه به یک روز از ابلاغ این نامه می بایست منتظر ماند که این کار از سوی دستگاههای اجرایی انجام و اعلام گردد .

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران یکی از ادارات پیشتاز در این زمینه است که روز گذشته 20 نفر از مردم مازندران به صورت تلفنی مسائل خود را با مدیر کل این نهاد مطرح کردند .

شماره تلفن ارتباط تلفنی با مدیرکل اوقاف مازندران01133322058است که در طول ساعت اداری جوابگوی مردم می باشند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: herpo.ir شناسه مطلب: 445

به "خبرنگاران مدیران مازندران دیدار مردمی را تلفنی برگزار نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدیران مازندران دیدار مردمی را تلفنی برگزار نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید